جایگزین مسیر

مویز درباره وضعیت سلامتی کاگاوا توضیح داد

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز آشکار ساخت که شینجی کاگاوا به دلیل اینکه به طور کامل از بیماری که داشته است بهبود نیافته, در بازی شیاطین سرخ برابر استون ویلا غایب بود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازیکن ژاپنی منچستریونایتد پیش از آغاز دیدار شیاطین سرخ برابر نیوکاسل در تاریخ 7 دسامبر بیمار شده بود ونتوانست در آن دیدار برای شیاطین سرخ به میدان رود اما در بازی میان هفته برابر شاختاردونتسک حضور داشت, به همین دلیل تصور بر این بود که او در بازی برابر استون ویلا نیز حضور داشته باشد, اما او در بین نیمکت نشینان نیز حضور نداشت.

.

.

مویز پس از پیروزی 3 بر 0 شیاطین سرخ برابر استون ویلا در این باره گفت: شینجی بیمار است. او هنوز از لحاظ جسمانی از بیماری که به آن مبتلا شده بود, خوب نشده است. او در حال حاضر آماده نیست.

.

.

احتمال دارد کریس اسمالینگ و ماروان فلاینی نیز در بازی برابر استوک در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه برای شیاطین سرخ بازی نکنند. مویز در آستانه بازی با ویلا درباره این دو بازیکن گفت که آنها در آستانه بازگشت به ترکیب تیم هستند اما هیچ کدام از این بازیکنان در بازی با ویلا جزء نیمکت نشینان نیز نبودند.

رابین فان پرسی نیز همانطور که قبلا ذکر شد به دلیل مصدومیت یک ماه نمی تواند برای یونایتد بازی کند اما مایکل کریک پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آشیل در آستانه برگشتن به ترکیب تیم قرار دارد.

۰ Comments