جایگزین مسیر

مویز دید مثبتی به بازی امشب دارد

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

دیوید مویز معتقد است که بازیکنانش به خوبی آماده این دیدار شده اند و با اعتماد به نفس قدم در این بازی می گذارند و امیدوار است که در آلیانز آرنا به پیروزی برسند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در بازی هفته گذشته برابر بایرن در الدترافورد توانستند به تساوی 1-1 برسند, نتیجه ای که به عقیده بسیاری, نتیجه خوبی برای شاگردان دیوید مویز محسوب می شود. مویز هم اکنون از بازیکنانش می خواهد عملکرد بهتری در بازی برگشت به نمایش بگذارند.

او در آلمان به خبرنگاران گفت:

بازیکنان باید از لحاظ تکنیکی در بازی با توپ خوب عمل کنند. بازیکنان باید مالکیت توپ بهتری داشته باشند, اما من فکر می کنم ما به همان روحیه و همان عزمی که در بازی رفت نشان دادیم, نیاز داریم تا صعود کنیم.

ما نیاز داریم که همه بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. این بازی است که شما نمی توانید در آن عملکرد ضعیفی به نمایش بگذارید. اما این بازی, از آن نوع دیدارهایی است که همه بسیار چشم به آن دوخته اند. ما با پیروزی بر نیوکاسل بسیار خوب خودمان را آماده کرده ایم. بازیکنان با ذهنیت خوبی نسبت به بازی قدم در میدان می گذارند.

ما هر فرصتی را برای خودمان مهیا کرده ایم و به خوبی برای این بازی خودمان را آماده کرده ایم. ما باید با این ذهنیت که این فینال یک جام برای ما است وارد بازی شویم. ما می خواهیم که در فینال لیگ قهرمانان باشیم, اما ابتدا باید این فینال را ببریم. از این دیدگاه, ما نمی توانیم هیچ چیزی را در این بازی پشت سر خود بگذاریم و مطمئن باشیم که صعود می کنیم.

بازیکنان آماده هستند. آنها می دانند که کار بزرگی دارند اما این کاری است که ما همه از انجام آن لذت می بریم. این بازی از آن نوع دیدارهایی هست که یونایتد همیشه در طول سال های اخیر در آن حضور داشته است و رکورد خوبی دارد. ما قصد داریم همین مسئله را دوباره به نمایش بگذاریم.

۰ Comments