جایگزین مسیر

مویز راضی از اولین برد یونایتد

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۲

دیوید مویز خوشحال هست که منچستریونایتد اولین برد خود را در دوران مربیگری او بر تیم برابر ستارگان لیگ استرالیا با نتیجه 5 بر 1 بدست آورده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از نمایشی نه چندان خوب در آخر هفته گذشته در اولین بازی پیش فصل تیم در بانکوک, یونایتد در ورزشگاه ANZ, به راحتی و با ارائه بازی جذاب, در برابر بیش از 83 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه, ستارگان استرالیا را مغلوب را مغلوب خود ساخت.

مویز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: شب خاصی برای من بود, من به اولین پیروزیم در مقام مربی منچستریونایتد رسیدم. عملکرد بازیکنان خوب بود. ما شاید می توانستیم چند گل بیشتر نیز به ثمر رسانیم – ما یکبار توپ را به تیرک زدیم و همچنین دو یا سه موقعیت دیگر نیز داشتیم.

تیم حریف نمایش خوبی داشت, بخصوص در نیمه اول دیدار, هنگامی که آنها در یک یا دو صحنه ما را به دردسر انداختند. زمانی که ما چند گل زدیم, این شانس را داشتیم که کمی بازی را کنترل کنیم.

بازی خوبی برای ما بود. ما گمی رو به جلو برداشتیم و من فکر می کنم امشب کمی آماده تر ظاهر شدیم و دمای هوا احتمالا در مقایسه با بازی که در تایلند داشتیم, به ما کمک کرد.

جسی لینگارد و دنی ولبک هر یک دو گل به ثمر رساندند, و رابین در اولین بازی پیش فصل خود با تیم پنجمین گل یونایتد را به ثمر رساند و مویز همه آنها تمجید می کند.

مویز گفت: برگشتن رابین خوب بود اما من فکر می کنم, این مسئله که دنی دو گل به ثمر رساند, قابل توجه بود – او شاید شب دیگری 4 یا 5 گل بزند.

“دروازه بان یک عکس العمل خوبی با پایش در نیمه اول داشت و او کمی بد شانس بود. او در چند صحنه عالی عمل کرد.”

“جسی به خوبی بازی کرد و من امیدوارم بودم او هت تریک کند زیرا من فکر می کنم برای یک بازیکن جوان هت تریک کردن برای نچستریونایتد چیز بزرگی است.”

.

0BB0D679F46843A6BAA39ACC59A374E9

.

” اما عملکرد او بسیار خوب بود – او همچنین با یک پاس ارزیابی شده, به رابین کمک کرد تا گل بزند. او تنها عالی بازی نکرد, او سخت کوشانه بازی کرد و بلوغ خود را نشان داد.

مویز روز جمعه آشکار ساخت که با ولبک رودررو صحبت کرده است.

مویز گفت : من به او گفتم که اگر او به سختی تمرین کند همانند کاری که در گذشته انجام داده است, پاداش تلاش خود را خواهد گرفت. من فکر می کنم او در هر کاری که امشب انجام داد, تطبیق پذیری خود را نشان داد.

ویلفرد زاها برای اولین بار از ایتدا برای یونایتد به میدان رفت و دوباره در پست وینگر راست بازی کرد, مویز درباره او افزود: من فکر می کنم زاها کمک خود را انجام داد و بد شانس بود که نتوانست گل بزند. ما همچنین شانس این را داشتیم که در نیمه دوم بازی مایکل کین را ببینیم.

مویز که آشکار ساخته است, هیچ خبر جدیدی در ارتباط با خرید فابرگاس ندارد, توسط خبرنگاری اسکاتلندی با این پرسش روبرو شد که آیا او به دنبال جدال لفظی با سرمربی جدید چلسی مورینیو می باشد.

او به شوخی گفت: لهجه شما مثل من است و اگر شما اهل گلاسکو هستید, پس از اینجور چیزها لذت خواهید برد, بنابراین, این مسئله را مطرح کن!

یونایتد روز یکشنبه به ژاپن سفر خواهد کرد تا خود را برای دور بعدی تور پیش فصل آماده کند, مویز استرالیا را با خاطرات خوشی ترک خواهد کرد.

او گفت: آمدن 83 هزار تماشاگر برای دیدن این بازی, بی نظیر بود و من از تمام این تماشاگران تشکر می کنم. همه می گویند که تعداد هواداران این باشگاه در سطح جهانی است و این مسئله با آمدن به اینجا دوباره ثابت شد.

 

۰ Comments