جایگزین مسیر

مویز راضی از شروع خوب یونایتد در لیگ قهرمانان

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز از شروع خوب منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است. شیاطین سرخ توانستند در بازی دیشب با نتیجه 4 بر 2 بایرلورکوزن را شکست دهند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد با پیروزی دیشب برابر حریف آلمانی با تفاضل گل بیشتر نسبت به شاختار در صدر گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان قرار گرفت.

دیوید مویز نیز از این پیروزی خوشحال است. مویز به شبکه باشگاه گفت: ما بسیار از گل هایی که زده ایم راضی هستیم. من از اینکه گل اول زده شد خوشحال بودم و با آن گل روند گلزنی تیم آغاز شد و فکر می کنم ما کنترل خوبی بر روی بازی داشتیم. لورکوزن واقعا در کل طول بازی در ضربات ایستگاهی خطری برای ما محسوب می شد. آنها تیم بسیار بزرگی هستند. اما در کل ما بازی را در کنترل خود داشتیم و امشب گل های بسیار خوبی به ثمر رساندیم.

“مهم بود تا امشب ما پیروز از میدان خارج شویم, زیرا در بازی های آینده نیازی نیست نگران شرایط باشیم. همانطور که ما در این رقابت ها پیش می رویم, شرایط سخت تر می شود, اما من فکر می کنم لورکوزن تیم خوبی بود. ما به اندازه ای خوب بازی کردیم تا فرصت های آنها را محدود کنیم. با این حال من نباید به هیچ شکلی تیم آنها را دست کم می گرفتم و همینطور نباید شاختار را نیز دست کم بگیرم. بدون شک نتیجه خوبی نیز بدست آوردیم.”

مویز به ستایش از هافبک بلژیکی تازه وارد باشگاه, ماروان فلاینی نیز پرداخت و دلیل تعویض این بازیکن را نیز شرح داد.

“من فکر می کنم او امشب خوب بازی کرد. فکر می کنم به خوبی در تیم جا افتاده است. در میانه نیمه دوم کمی عضله پای او گرفت, بنابراین من فکر کردم نباید شانس داشتن او را از بین ببرم. اما فکر می کنم او وظیفه خودش را خوب انجام داد و امشب خوب بازی کرد.”

رئیس از آنتونیو والنسیا نیز تقدیر کرد, والنسیا نمایش چشمگیری در بازی دیشب داشت و توانست در دقیقه 79 طی ضدحمله خوب شیاطین سرخ گل زیبایی را به ثمر برساند.

“ما این مسئله را می دانیم که اگر به والنسیا توپ های زیادی برسانیم, او این توانایی را دارد تا سانترهایی بفرستد. او این کار را انجام داد و در نیمه اول بازی چند باری از مدافعین مرکزی تیم عبور کرد.”

“این گل شایسته او بود, من از این مسئله خوشحال شدم, او ضربه بی نظیری با پای راست خود به توپ زد و نمایش چنین بازی از او بی نظیر بود. من به او گفتم که باید گل های بیشتری به ثمر برساند.”

۰ Comments