جایگزین مسیر

مویز: سال های خوب دخیا هنوز نیامده اند

by | آذر , ۱۲ , ۱۳۹۲

دیوید دخیا یکی از باثبات ترین بازیکنان منچستریونایتد در فصل جاری بوده است و دیوید مویز خوشحال هست که این دروازه بان اسپانیایی به اندازه کافی در ترکیب تیم بازی می کند همزمان که هنوز در مقام یک دروازه بان پیشرفت می کند- زیرا این مسئله او را قوی تر می کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دروازه بان شماره 1 یونایتد در سال 2011 از اتلتیکومادرید به یونایتد پیوست در حالی که تنها 20 سال سن داشت و در طول سال های حضورش در یونایتد کم کم به بازیکن ارزشمندی تبدیل شد در حالی که به عنوان دروازه بانی که قدم در جای پای ادوین فن در سار گذاشته بود, زیر ذره بین خبرنگاران کارشناسان قرار داشت.

با این حال باشگاه مزد ایستادن پای این بازیکن جوان را اکنون می گیرد و نمایش این دروازه بان جوان اسپانیایی در فصل جاری عالی بوده است.

مویز به خبرنگاران گفت: من همیشه فکر می کردم زمانی که شما دروازه بان جوانی را وارد تیم می کنید, خطر کرده اید و آنها مرتکب اشتباه خواهند شد.

“سر آلکس به طور شگفت انگیزی شجاع بود زیرا او به دخیا ایمان داشت, در زمان درست او را خرید, هنگامی که احساس می کرد که انجام این کار ضروری می باشد و من فکر می کنم آنها(سر آلکس و کادر فنی) او را طوری مدیریت کردند تا بازیکن عالی شود.”

“تیم های بسیار کمی اکنون در ترکیب خود دروازه بانان جوان دارند. ما دروازه بان جوانی داریم و تنها مسئله ای که در ارتباط با او اهمیت دارد این است که او بهتر و بهتر خواهد شد.”

“در این سن, او از پس خیلی مسائل بر آمده است. دروازه بانان همیشه اشتباه می کنند – این بخشی از کار آنها می باشد و به همین خاطر قابل مشاهده است. اما من فکر می کنم دیوید بسیار عالی عمل کرده است.”

“او در بازی قبلی (برابر بایرن) واکنش عالی داشت, زمانی که ما 5 بر 0 جلو بودیم و در کل او در این پست هر روز بازیکن بزرگتری می شود و رشد می کند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند. او واقعا عالی بازی می کند.”

در اوایل دوران حضور دیوید در تیم او در ضربات ایستگاهی مشکل داشت اما اکنون چنین تاکتیک هایی به طور کلی او را نگران نمی کند.

“او می تواند این مسئله را مدیریت کند. او بسیار بهتر از آنچه که در گذشته در چنین صحنه هایی انجام می داد, عمل کرده است و این مسئله با افزایش سن تحقق پیدا کرده است. او دروازه بان جوانی است که در حال رشد می باشد و خوشبختانه بهترین سال های دیوید دخیا هنور انتظار او را می کشند.”

۰ Comments