جایگزین مسیر

مویز عملکرد خوان برنات را زیر نظر گرفته است

by | اسفند , ۲۴ , ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری های اسپانیایی, سرمربی منچستریونایتد, دیوید مویز استعدادیاب های باشگاه را برای دیدن بازی مدافع چپ والنسیا خوان برنات در بازی برابر اتلتیک بیلبائو به اسپانیا فرستاده بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیلی میل مدعی شده است که هفته گذشته مویز بازیکن جوان اسپانیایی والنسیا را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها برای جانشینی اورا در پایان فصل جاری زیر نظر گرفته است.

روزنامه سوپر دپورته والنسیا تایید کرده است که مویز استعدادیاب های یونایتد را هفته گذشته به ورزشگاه مستایا فرستاده است تا بازی برنات را زیرنظر بگیرند.

گفته می شود مربی اسکاتلندی یونایتد به خاطر جدایی احتمالی اورا در پایان فصل جاری به دنبال یک مدافع چپ می باشد و در روزهای گذشته نیز لوک شاو ستاره جوان ساوتهمپتون با انتقال به یونایتد لینک شده بود.

با این حال, برنات گزینه محتمل تری برای مویز و یونایتد می باشد, این بازیکن 21 ساله تنها تا سال 2015 با والنسیا قرارداد دارد و در صورتی که قرارداد خود را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نکند, احتمالا والنسیا او را در پایان فصل به فروش برساند زیرا اگر باشگاه نتواند با برنات قرارداد جدیدی امضا کند, او سال آینده به عنوان بازیکن آزاد والنسیا را ترک خواهد کرد. رقم بند آزادسازی قرارداد برنات با والنسیا 20 میلیون پوند می باشد.

این روزنامه اسپانیایی مدعی شده است که والنسیا تلاش می کند تا این بازیکن جوان و آینده دار را در مستایا نگه دارد اما تا این لحظه مذاکرات برای امضا قرارداد جدید ناموفق بوده است.

برنات پس از اینکه از پست اصلی خود یعنی وینگر به دفاع چپ منتقل شده است توانسته در 22 بازی برای والنسیا در لیگ اسپانیا یک گل و دو پاس گل بدهد.

این روزنامه مدعی شده است که استعدادیاب های یونایتد بازی برنات را در تساوی والنسیا برابر اتلتیک بیلبائو زیر نظر داشتند و این بازیکن جوان یکی از اصلی ترین گزینه های مویز در تابستان آینده خواهد بود.

البته این روزنامه اشاره کرده است که استعدادیاب های یونایتد بازیکنان دیگری همچون آندر هررا هافبک جوان بیلبائو را نیز در این بازی زیر نظر داشتند.

پس از خرید خوان ماتا در ژانویه به نظر می رسید که دیگر یونایتد تمایلی به خرید هررا نداشته باشد اما سوپر دپورتو گزارش می دهد که شاید مویز بازی دانی پارجو را نیز که اخیرا با لیورپول لینک شده است, زیر نظر گرفته است.

۰ Comments