جایگزین مسیر

مویز مطمئن از خریدهای جدید

by | مرداد , ۲۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می گوید منچستریونایتد هنوز تلاش می کند تا بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کند, همزمان با اینکه تیم خودش را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در فصل جدید آماده می کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز, در حالی که در مراسم رونمایی از فصل جدید 2013/14 لیگ برتر حضور داشت, به اسکای اسپورت نیوز گفت: من مطمئنم ما بازیکنانی را می خریم.

“ما مشغول خرید چند بازیکن هستیم و به دنبال این مسئله هستیم و این تلاش ها ادامه خواهد داشت. آیا ما می توانیم قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات آنها را بگیریم؟ من خیلی امیدوارم, اما ما به سختی کار می کنیم تا این کار را انجام دهیم.”

“چیزی که من اکنون می دانم این است که ما در حال حاضر گروهی متشکل از بازیکنان بی نظیری را در اختیار داریم, که سال گذشته لیگ برتر را برده اند. ما بازیکنان جوان بسیار خوبی را داریم – بسیاری از آنها شب گذشته برای انگلستان بازی کردند – بنابراین, این مهم است که ما بر روی بازیکنانی که در منچستریونایتد داریم تمرکز کنیم و به این مسئله نگاه کنیم که, آنها چقدر خوب در فصل گذشته عمل کرده اند.”

“تغییرات زیادی صورت نگرفته است, به همین خاطر, خوشبختانه آنها می توانند از همان جایی که فصل گذشته انجام داده اند, ادامه دهند.”

.

.

مویز که مهمان شبکه ITV  برای بازی تیم ملی برابر اسکاتلند بود. هنگامی که از او این سوال پرسیده شد که آیا او از پایان فصل نقل و انتقالات استقبال می کند؟, او اینگونه پاسخ داد: من به فکر آغاز فصل هستم, این همان چیزی است که تمام سرمربی ها اکنون به دنبال آن هستند.

“ما همه به سختی در تور پیش فصل کار کرده ایم, بنابراین به دنبال شروع کارمان هستیم.”

نام های متعددی در روزنامه ها درباره خریدهای احتمالی دیوید مویز به زبان آورده می شود, اسامی همچون گرت بیل, رونالدو, فلاینی, بینز, کوندوگبیا و حتی مسعود اوزیل, باید منتظر نشست و دید که به واقع دیوید مویز و سران منچستریونایتد به دنبال خرید کدام یک از این بازیکنان می باشند.

چند هفته ای به پایان فرصت نقل و انتقالات باقی نمانده است و یونایتد نیز ثابت کرده که در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات در سال های گذشته پرکار بوده است.

آنها در فصل گذشته توانستند رابین فان پرسی را از آرسنال به خدمت بگیرند, بازیکنی که در تمام مدت طول فصل نقل و انتقالات شایعاتی مبنی بر انتقالش به یکی از دو باشگاه منچستری شنید می شد, اما این یونایتد بود که در نهایت توانست این مهاجم کهنه کار هلندی را به خدمت بگیرد, و به پشتوانه این خرید ارزشمند و گل هایی که به ثمر رساند, عنوان قهرمانی خود را از رقیب همشهری خود سیتی, بازپس گیرد.

۰ Comments