جایگزین مسیر

مویز منتظر آمادگی 3 مدافع مصدوم تیم می باشد

by | اسفند , ۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز آمادگی جسمانی سه مدافع مصدوم تیمش, جانی اوانز, فیل جونز و رافائل را بررسی خواهد کرد تا تصمیم نهایی را درباره ترکیب تیم در آستانه بازی برابر المپیاکوس بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فردا دوشنبه شیاطین سرخ به یونان سفر خواهند کرد تا بازی رفت خود برابر المپیاکوس در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را بازی کنند.

اوانز, جونز و رافائل هر سه در پیروزی دو بر صفر شیاطین سرخ حضور نداشتند اما یونایتد همچنان توانست دروازه خودی را بسته نگه دارد.

رئیس درباره آمادگی این سه مدافع گفت:

ما چند مصدوم در تیم داریم اما امیدوار هستم که شاید برخی از آنها برای بازی روز سه شنبه برگردند. ما این فرصت را خواهیم داشت تا شرایط جانی اوانز, فیل جونز و رافائل را روز یکشنبه بررسی کنیم و ببینیم که آیا آنها می توانند به تیم اضافه شوند.

ما بازی سخت اروپایی روز سه شنبه داریم. من می خواستم تا در این بازی پیروز شویم(برابر پالاس) به همین خاطر ما در شرایطی که در فرم ایده ال خود قرارداشتیم با اعتماد به نفس به پیشواز این دیدار می رفتیم. این بازی به نوعی دیدار بزرگی برای ما محسوب می شود. ما از شنبه گذشته تا به امروز 10 روزی می شد که بازی انجام نداده بودیم, به همین خاطر من می خواهم اطمینان حاصل کنم که همه بازیکنان آماده هستند و برای بازی روز سه شنبه نیز آماده بازی خواهند بود.

۰ Comments