جایگزین مسیر

مویز: یونایتد بودجه کافی برای خرید بازیکن را دارد

by | آذر , ۲۶ , ۱۳۹۲

روزنامه تلگراف مدعی است که هواداران یونایتد باید انتظار خبرهای خوشی درباره خریدهای باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشته باشند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم عملکرد نامناسب یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و شکست سران باشگاه در خرید آندر هررا و لیتون بینز, به نظر می رسد اکنون باشگاه قصد دارد برای تقویت تیم در بازار نقل و انتقالات فعال حاضر شود.

دیوید مویز می گوید باشگاه آماده است تا پس از تابستانی ناموفق و ازدست دادن خریدهای بزرگ, برای خرید بازیکنان مناسب پول خرج کند.

ویز اعتراف کرد که باشگاه در آستانه خریدی بزرگ در تابستان بوده است, کارشناسان معتقدند این بازیکن بزرگ, گرت بیل بوده است که با 80 میلیون پوند به رئال مادرید منتقل شده است.

.

.

اکنون مویز می گوید باشگاه آماده است تا برای خرید بازیکن هزینه کند. مویز گفت: باشگاه پول لازم برای خرج کردن را دارد, هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد.

“ما در تابستان به نهایی کردن یک خرید خیلی خیلی بزرگ نزدیک شده بودیم. اکنون گفتن این حرف آسان است چون ما نتونستیم این قرارداد را نهایی کنیم اما ما واقعا در آستانه یک خرید بسیار بزرگ بودیم و باشگاه نیز مطمئنا نشان داده بود که این بازیکنان چه ارزشی برای آنها دارند.”

“اطمینان داشته باشید که به خاطر پول این انتقال شکست نخورد. بازیکنان باشگاه های دیگری را انتخاب می کنند یا تصمیم دیگری می گیریند.”

“هدف اصلی این است که بازیکنانی که نه تنها برای شش ماه اخیر مفید باشند بلکه برای آینده موثر باشند خریداری شوند.”

“من به دنبال بازیکنی هستم که بتواند در 6 یا 7 سال آینده برای باشگاه بازی کند.”

مویز همچنین درباره جدایی برخی بازیکنان ضحبت کرد. او افزود: آیا ما بازیکنی را خواهیم فروخت؟ اگر پیشنهادات مناسبی برسد, ما به احتمال زیاد آن پیشنهادات را بررسی خواهیم کرد.

“من تلاش می کنم تا به تمام بازیکنان فرصت بازی بدهم”

“ما تعادل را حقظ خواهیم کرد,  سعی می کنیم برخی بازیکنان را بفروشیم اما همچنین تلاش می کنیم که بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم.”

۰ Comments