جایگزین مسیر

مویس:به زاها شانس کافی داده خواهد شد

by | تیر , ۲۲ , ۱۳۹۲

مربی اسکاتلندی شیاطین سرخ که در اولین بازی خود با یونایتد اولین شکست را متحمل شد از عملکرد درخشان ویلفرد زاها و عدنان جانیوزاج تمجید کرد.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – مویس با بیان اینکه شکست 1-0 در برابر ستارگان تایلند نتیجه ی مطلوبی به نظر نمیرسد ولی این تنها اغاز یک فصل طولانی است و این بازی یک بازی غیر رقابتی بوده و یکی از کم اهمیت ترین بازی هایی بوده است که بخواهد تیم خود را برای ان اماده کند.
وقتی این پرسش مطرح شد که ایا این باخت دور از انتظار نشانه ی بدی تلقی میشود گفت:
“من اینطور فکر نمیکنم. اگر قرار باشد که من در بازی هایی بازنده باشم بسیار خوشحال میشوم که در چنین بازی هایی ببازم . این ها بازی های پیش فصل هستند.”
“در انتهای بازی ما چندین موقعیت را از دست دادیم که شاید ما را دست پر از زمین خارج میکرد ولی نکته ی مهم این است که چند تن از بازیکنان ما موفق شدند 90 دقیقه را بطور کامل بازی کنند و این یعنی شرایط بدنی انها فوق العاده است. کسانی که بازی را تماشا میکردند ( از ورزشگاه) میتوانند به شما بگویند که هوا چقدر گرم بود. من واقعا از این موضوع خوشحال هستم.”
” در کل من فکر میکنم که شرایط بدنی بازیکنان خوب بود و من به عنوان یک نکته ی مثبت به این قضیه نگاه میکنم”
مویس همچنین از عملکرد عدنان ، که در اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان را انجام میداد و زاها ، که بعد از ورود به بازی بسیار عالی کار کرد و حتی در دقیقه ی 80 تا استانه ی زدن گل مساوی برای شیاطین سرخ پیش رفت ولی توپش به تیرک خورد ، خوشحال است.
“من فکر میکنم عدنان امشب عالی کار کرد و یک امتیاز برای محسوب شد. او واقعا شخص برجسته ی تیم بود. این همیشه خوب است که به یک بازیکن جوان این شانس را بدهی تا خودش را نشان دهد که من فکر میکنم او امشب این کار را کرد و اگر بیشتر بتواند این عملکرد را تکرار کند ، شانس بیشتری در اختیار وی قرار خواهد گرفت.”
“ویلفرد هم نمایش خوبی داشت و چیزی متفاوت در اختیار ما قرار داد.”
” امشب تعداد مهجمان ما بشیار کم بود. با مصدومیت وین رونی و ویل کین و همچنین غیبت ون پرسی و چیچاریتو ما قادر به اجرای برنامه های زیادی نبودیم. اما وقتی که ویلفرد وارد زمین شد چیزی متفاوت در اختیار ما قرار داد و مطمئنا با بدشانسی با موقعیتی که بوجود اورد موفق به گلزنی نشد.”
“ما عملکرد ویلفرد را زیر نظر خواهیم داشت. ما او را با خود به اینجا اوردیم تا شانسی به او داده باشیم. این اولین باری است که با وی کار میکنم، واقعا اولین باری بود  که از نزدیک عملکرد وی را میدیدم پس مطمئنا او جزئی از ترکیب تیم خواهد بود و ما خواهیم دید که چه پستی برای وی بهتر است”
دیوید مویس راجب تعویض الکس بوتنر به دلیل مصدومیت نیز توضیح داد :
” او کمی از ناحیه ی همیستریگ پایش احساس نا راحتی کرد و ما هم که نمیخواستیم ریسک کنیم به سرعت وی را از بازی خارج کردیم”
در نهایت نیز دیوید مویس از احساس خود در باره ی اینکه برای اولین بار در یک مسابقه ی فوتبال بر روی نیمکت یونایتد نشسته بود گفت:
“ما همگی تقریبا خونسرد بودیم ( کادر مربیگری). ما مشتاقانه منتظر اولین بازی بودیم و جمعیت زیادی نیز از بازی دیدن کردند ، تایلندی های بسیاری که از منچستر یونایتد حمایت میکردند، این واقعا خوب بود. ما از اینکه نتوانستیم نمایش بهتری به انها ارائه کنیم ، نا امید شدیم. ولی با این وجود این اغاز یک فصل طولانی است و این بازی اولین بازی بود.”

۰ Comments