جایگزین مسیر

مویس:جذب پوگبا غیرممکن بود

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران  منچستریونایتد در ایران-دیوید مویس به Sunday Times گفت که او قصد جذب پوگبا را داشت اما اظعار کرد که جذب او غیرممکن بود.

سرمربی سابق یونایتد به همراه هافبک یوونتوس(پوگبا)، ویدال و تونی کروس را به عنوان دو بازیکن دیگری که به طور گسترده زیرنظر گرفته بود و جزو 5 بازیکنی که برای زیر نظر گرفتن در جام جهانی پیشرو انتخاب کرده بود نام برد.

برطبق خبر ها یوونتوس قیمت پوگبا را که وقتی در سال 2012 پس از پایان قراردادش تصمیم به ترک یونایتد گرفت تنها با 800 هزار پوند جذب کرد،  به  یونایتد 60 میلیون پوند اعلام کرده است.

و مویس که باور دارد پوگبا می تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان  و یحیی توره بعدی تبدیل شود،گفت که او می خواست ترجیحا پوگبا را در شیاطین سرخ ببیند.

او در قسمت جام جهانی روزنامه نوشت:

“اگر ممکن بود من برای بازگرداندن او به منچستریونایتد تلاش می کردم.او از زمانی که در 19 سالگی به یوونتوس پیوست،شکوفا شده و رشد کرده است اما این برای کسانی که با او در الدترافورد کار کرده اند هیچ چیز شگفت آوری نیست.”

دارنده ی عنوان 13 قهرمانی لیگ برتر پس از اینکه لویس ونخال جایگزین دیوید مویس شد و قرار شد پس از جام جهانی هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد،علاقه اش را به هافبک بایرن مونیخ تونی کروس به پایان رساند.

این مرد اسکاتلدی نوشت:

“از هیچکس پوشیده نیست که من برای جذب تونی کروس برای منچستریونایتد بسیار زمینه سازی کردم.یکی از ویژگی های کروس که من به او علاقه داشتم این بود که او با توپ کار می کند تا نفوذ کند. او فقط به دلیل پاس دادن پاسکاری نمی کند(بیهوده و بی هدف پاس نمی دهد.)”

بر طبق خبرها ونخال به جذب ویدال علاقه مند است.او(ونخال) به خبرنگارها گفت:

“شیلی بازیکنان بسیار خطرناکی دارد.من همیشه زمانی که ویدال در بایر لورکوزن بود به خرید او علاقه داشتم اما او به یوونتوس رفت.”

۰ Comments