جایگزین مسیر

مویس:من شکوه را به یونایتد باز خواهم گرداند

by | اردیبهشت , ۱ , ۱۳۹۳

دیوید مویس معتقد است که شرایط یونایتد را درست خواهد کرد.

شیر زخمی این روزهای فوتبال دنیا بار دیگر باخت و یازدهمین باخت فصلش را در برابر اورتون تجربه کرده است.تمام هواداران یونایتد که حدود 20 سال سن دارند تاکنون چنین عددی را در برابر نام یونایتد ندیده اند.

اکنون شرایط عوض شده است و یونایتد کسی را دیگر ندارد که به اندازه ی چندین ستاره کارایی دارد.

بله بزرگترین چهره ی فونبال سر الکس فرگوسن در تابستان گذشته  برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی کرد و اکنون یونایتد جادوگری را ندارد تا با کمترین نیروی انسانی در هر جامی مدعی باشد.

سر الکس  بارها تصمیماتی را گرفته است  که حتی تا چندین سال باعث بهت و خشم هواداران شده بود اما در نهایت در اولدترافورد با تمام شور مورد تشویق قرار گرفته شد.

اما  فرگوسن برای خودش جانشینی را مشخص کرده است اما مویس نتوانسته است نتایج خوبی بگیرد و همین موضوع باعث شده است تا حتی بعضی از هواداران از فرگوسن ناراحت باشند.

نکته ی قابل توجه یک موضوع است…هر کس که تنها یک بازی از یونایتد دیده باشد می داند فرگوسن هر لحظه که احساس کند تصمیم اشتباهی گرفته است بلافاصله در صدد رفع اشتباه خود بر می اید.اما در این تقریبا یک فصل جز حمایت از فرگوسن ندیده ایم و این موضوع باعث شده است تا هواداران یونایتد هنوز به مویس امید داشته باشد.

اما مویس نیز معتقد است می تواند شرایط را درست کند.مویس با خبرنگار دیلی استار در این باره مصاحبه کرده است.

مویس گفت:

“ما در حال ایجاد تغییرات هستیم و در این مسیر تا این لحظه توانسته ایم خوب پیش برویم.

من باید تیم را بازسازی کنیم و تا الان گامهای خوبی را برداشته ام.

ما باید چندین خرید خوب داشته باشیم چرا که در تمامی خطوط مشکل داریم.برای مثال همین بازی با اورتون را نگاه کنید ما دو گل را خورده ایم که حتی فکر به ان باعث خنده می شود و ما از این مدل گل ها زیاد خورده ایم که نباید اینجور باشد.

من برای هدفی کوچک نیامده ام.من قطعا می توانم مجددا یونایتد را به صف مدعیان برگردانم و یک فصل فکر نکنم فرصت زیادی باشد تا یک تیم درجه یک ساخت.

مطمئنا خیلی از هواداران از دست من ناراضی هستند و حق هم دارند ولی من رضایت انها را جلب خواهم کرد.”

نکته ی قابل بحث دیگر پیش بینی موفقیت مویس توسط چهره های شاخص می باشد.افرادی مانند: مورینیو.مارتینز.فرگوسن.اسکولز.کین.سر بابی چارلتون.جان تری.داگلیش.پلاتینی.کلوپ.یوپ هاینکس.بابی رابسون.بکهام.زین الدین زیدان.کریستیانو رونالدو و …

حال باید منتظر ماند و دید تا اینده تا چه حد به این صحبت ها نزدیک است.

۰ Comments