جایگزین مسیر

مویس:ولبک این فصل باید 20 گل بزند.

by | دی , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.سرمربی شیاطین سرخ دیوید از ولبک می خواهد تا این فصل 20 گل بزند.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد ضمن تمجید از دنی ولبک مهاجم ملی پوش تیمش گفت این بازیکن باید تا پایان فصل دست کم 20 گل به ثمر برساند.
ولبک یکشنبه شب در دیدار برابر نوریچ به عنوان بازیکن ذخیره برای منچستریونایتد وارد زمین شد و چهارمین گل خود را در پنج مسابقه به ثمر رساند تا منچستریونایتد با کسب چهارمین پیروزی پیاپی بار دیگر به یک قدمی تیم های صدرجدولی لیگ برتر انگلیس برسد.
در این دیدار وین رونی به سبب آسیب دیدگی ران غایب بود و رابین فان پرسی دیگر مهاجم منچستر نیز هنوز با توجه به آسیب دیدگی توان حضور در میادین را ندارد.
به گزارش پایگاه اینترنتی اسکای اسپورت، مویس با اشاره به آمادگی ولبک که این فصل تاکنون هفت گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده است گفت: «او فصل گذشته تنها یک گل برای تیم به ثمر رساند ولی اکنون در آمادگی خوبی به سر می برد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود می توان انتظار داشت تا پایان فصل تعداد گل های خود را به 20 برساند.»
وی افزود: «اکنون که وین و رابین را به سبب آسیب دیدگی در اختیار نداریم یک نفر باید جای خالی آنها را پر کند و ولبک به ویژه در چند بازی اخیر این کار را به خوبی انجام داده است.»

۰ Comments