جایگزین مسیر

مویس بازیکنان تیم را ارزیابی خواهد کرد

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویس امیدوار است که بازیکنان ملی پوش و خسته ی منچستریونایتد برای بازی خانگی برابر ساوتهمتون آماده باشند.

.
چند تن از بازیکنان منچستریونایتد در روز سه شنبه برای تیم های ملی کشورشان به میدان رفتند تا آخرین مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2014 نیز برگزار شود و خوشبختانه پس از گردهمایی بازیکنان در مجتمع تمرینی Aon به نظر میرسد که بازیکنان منچستریونایتد پس از پشت سر گذاشتن بازی های ملی دچار آسیب دیدگی های جدی نشده اند .

.
دیوید مویس با اشاره به اینکه حدود 2 هفته از آخرین بازی تیمش ( پیروزی 2-1 برابر ساندرلند) میگذرد میگوید که اکثر بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند و وضعیت چند نفری که دچار مصدومیت های بسیار جزئی هستند بررسی خواهد شد.

.
“بعضی وقت ها بعد از کسب نتایج بد وارد بازی های ملی میشویم و بعضی وقت ها هم زمانی که نتیجه ی خوبی میگیریم این اتفاق می افتد.ما قبل از این وقفه ی 2 هفته ای نتیجه ی خوبی را کسب کردیم.”

.
“همیشه نگرانی هایی وجود دارد مخصوصا زمانی که بازیکنان زیادی به خاطر بازی های ملی از تیم جدا می شوند درست مثل ما.”

.
” من بر تمرینات نظارت میکنم و یکی دو بازیکن هستند که اندکی نیاز به مراقبت دارند و ما باید حواسمان به آنها باشد ولی امیدوارم که آنها مشکلی نخواهند داشت و خوب خواهند بود.”

.
سرمربی منچستر یونایتد همچنین از عده ای از بازیکنان منچستر یونایتد که در ترکیب تیم ملی انگلستان حضور داشتند و این تیم را راهی جام جهانی 2014 کردند تمجید کرد.

.
” چندین بازیکن تیم ملی انگلیس عضو باشگاه منچستر یونایتد هستند و این واقعا موجب خوشحالی است و من مطمئنم که این امر برای بازیکنان و برای تیم ملی موجب پیشرفت خواهد شد.”

.
” این یک موفقیت خوب برای هاجسون و تیم خواهد بود که به مرحله ی نهایی جام جهانی صعود کردند و من به خاطر آن به وی تبریک میگویم.”

۰ Comments