جایگزین مسیر

مویس به دنبال مسی بعدی و سوال های پیش رو

by | فروردین , ۲۸ , ۱۳۹۳

منچستر یونایتد در حال مذاکره با “خوان ایتروبه” می باشد.

مویس در اولین فصل حضورش بسیار بد کار کرده است و قصد دارد از نو یونایتد را بسازد.

یونایت به دنبال جایگزین هایی برای نانی و یانگ می باشد و یکی از گزینه ها ایتروبه می باشد که در ورونا عالی کار کرده است و مارادونا به او لقب مسی جدید را داده است.

دو تیم دیگر رم و رئال مادرید نیز سعی دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند ولی سه سوال درباره ی حضور او در اولدترافورد مطرح می شود که انها را بررسی خواهیم کرد.

1>ایا با امدن او قطعا نانی می رود؟

بازیکن پرتغالی یونایتد تقریبا در این فصل به هیچ وجه کار مثبتی انجام نداده است چرا که بیشتر اوقات مصدوم بوده است ولی مویس با او تا 2019 قرارداد بسته است و با حضور ماتا و والنسیا و یانوزای جایی برای این بازیکن می باشد؟

2>ایا ایتروبه و عدنان بهترین های اینده هستند ویا به ضرر هم؟

یونایتد ستاره جدید را دارد به نام عدنان یانوزای که تنها 19 سال دارد و با توجه به نمایش های بسیار خوب او مویس چاره ای جز بازی دادن به او ندارد.این در حالی است که ایتروبه نیز شرایط مشابهی دارد و شاید این دو کنار هم عالی باشند ولی امکان دارد یکی از این دو فدای دیگری شود چرا که مویس به دلیل تجربه کم هر دوی انها را در بازی قرار نمی دهد.

3>ایا او می تواند کاری کند که یونایتد رویس یا بازیکن بزرگی را به خدمت نگیرد؟

یونایتد به شدت با 35 میلیون پوند به دنبال مارکو رویس می باشد و این در شرایطی است که جذب ایتروبه به مراتب راحت تر و ارزانتر می باشد ولی ایا او می تواند کارایی رویس را داشته باشد یا اینکه هنوز برای او زود است که به عنوان یک مهره ی کلیدی بر او تکیه کرد.

در استعداد این بازیکن شکی نیست اما یونایتد فرصت ندارد به او وقت بدهد چرا که فصل اینده همه از مویس  نتایج خوب می خواهند.مگر اینکه به او اعتماد شود و او بتواند مانند عدنان در سن کم در یک تیم بزرگ بدرخشد.

بهترین کار خرید او برای بلند مدت است.

۰ Comments