جایگزین مسیر

مویس : در ژانویه اصلا به دنبال مهاجم نیستیم

by | دی , ۱ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستر یونایتد ، دیوید مویس ، هر گونه تلاش برای جذب مهاجم جدید در ژانویه را رد کرد چرا که احساس می کند گزینه های تهاجمی زیادی در ترکیب تیم خود دارد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – در حالی که به تازگی علاقه ی دیوید مویس را به مهاجم ناراضی موناکو یعنی رادامل فالکائو نسبت می دهند و دیگو کاستای اتلتیکو مادرید را به عنوان هدف احتمالی وی معرفی می کنند ، مویس معتقد است که نیازی به انتقال مهاجم جدید به الدترافورد ندارد.

.

دیوید مویس می گوید که از عملکرد خط حمله ی تیمش راضی است و با وجود رابین ون پرسی ، وین رونی ، خاویر هرناندز ، دنی ولبک و حتی شینجی کاگاوا، گزینه هایی فراتر از حد نیازش در خط حمله ی شیاطین سرخ دارد.

.

” من میخواهم بگویم که ما از آوردن یک مهاجم نوک کاملا بی نیاز هستیم . ما رابین ون پرسی ، رونی ، چیچاریتو ، ولبک و شینجی کاگاوا را داریم که می تواند در پشت آنها به خوبی بازی کند . ما به خوبی تامین شده ایم. “

.

” این برای مردم آسان است که از بازیکنان مختلف نام ببرند ولی وقتی کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنند ، متوجه می شوند که پیشنهاد آنچان خوبی ارائه نکرده اند.”

.

مویس تاکید می کند که به دنبال اضافه کردن بازیکنانی به ترکیب تیمش در ماه ژانویه است ولی قبول می کند که شاید آوردن بازیکنانی که در نظر دارد کار نسبتا سختی باشد.

.

” ما اهداف خود را در نظر خواهیم گرفت.”

.

” ولی من دور نمی چرخم و نمیگویم که به شدت مطمئن هستم که بازیکنان مد نظر را جذب خواهیم کرد.”

.

” چرا که بسیاری از بازیکنانی که ممکن است ما آنها را در نظر داشته باشیم در ماه ژانویه برای ماه در دسترس نخواهند بود.”

.

” ولی ما مطمئنا به جستجو خواهیم پرداخت.”

۰ Comments