جایگزین مسیر

مویس شاگردانش بابت شروع عالی ستود

by | آبان , ۱۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –دیوید مویس از پیروزی تیمش مقابل فولام در زمین حریف خوشحال است و می گوید این بسیار عالی است که ما در 22 دقیقه بازی را 3-0 به سود خود تغییر دادیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس اذعان می کند که از بازی وین رونی و رابین ون پرسی بسیار خوشحال است و این 2 را به عنوان بهترین بازیکنان در بازی دیروز معرفی کرد و نیز گفت از ناراحتی تیم حریف نیز متعجب شده است آنها واقها حرفی برای گفتن نداشتند.

او با گفتگو با Mutv افزود:من از این 3 امتیاز که در زمین حریف کسب کردیم خوشحالم و به این روند در بازی های بعد نیز ادامه می دهیم.

من از 20 دقیقه ابتدایی بسیار شگفت زده شدم بازیکنانم بسیار در 20 دقیقه اول عالی کار کردند و توانستند 3 گل نیز به ثمر برسانند.ما واقعا در 20 دقیقه اول عالی بودیم ولی در ادامه بازی کنترل را از دست دادیم ولی در 30 دقیقه پایانی بازی کنترل کامل بازی را دست گرفتیم و چند موقعییت نیز به دست آوردیم که می توانسیتیم گلهای بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

دیوید مویس می گوید که رابین ون پرسی و رونی این چهارمین بازی است که در کنار هم عالی بازی می کنند و من از این بابت بسیار خوشحالم.

الان تیم بسیار با هم هماهنگ شده اند و می توانیم این نتایج اخیر خوب خود را ادامه دهیم.مویس توضیح داد که بازیکنان در این بازی بسیار با هم هماهنگ بودند و توانستند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

من فکر می کنم که در این بازی بازیکنان شانس های گلزنی خوبی برای همدیگر فراهم می کردند این واقعا خوب است.شما همیشه به دنبال پیروزی هستید و دوست دارید که امتیاز کامل را به دست آورید و یونایتد در بازی فولام به خوبی توانست امتیاز کامل را به دست آورد و ما می توانیم در بازی های بعدی نیز به پیروزی های خود ادامه دهیم تا به صدر جدول نزدیک شویم.

۰ Comments