جایگزین مسیر

مویس: قطعا خرید جدید خواهیم داشت

by | مرداد , ۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که سایر تیم های حاضر در لیگ برتر مدتهاست کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده اند، منچستریونایتد هنوز دستاوردی جدی در خرید بازیکن نداشته است.

با این حال دیوید مویس سرمربی جدید شیاطین سرخ، با قاطعیت از افزودن بازیکنان جدید به تیم سخن گفته است. مسئولان منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالات جاری به جز خرید وارلا تنها دو پیشنهاد رسمی برای خرید سسک فابرگاس ارائه کرده اند که توسط بارسلونا رد شده است. با این حال رسانه های انگلیسی از آمادگی یونایتد برای ارائه پیشنهاد سوم خبر داده بودند.

دیوید مویس دیروز در کنفرانس مطبوعاتی در هنگ کنگ گفت: من نمی توانم بگویم که آیا پیشنهاد دیگری ارائه خواهیم کرد یا خیر. مشخص است که ما شرایط را بررسی می کنیم و در مورد قدم بعد تصمیم می گیریم.

مویس افزود: من هرگز نگفته ام که از خرید او اطمینان دارم، من فقط گفته ام ما پیشنهاداتی را ارائه کرده ایم. آنها پیشنهادات ما را رد کرده اند و ما پس از بررسی شرایط در مورد اقدامات بعدی تصمیم می گیریم.

مویس گفت: ترکیبی که ما اکنون در اختیار داریم، بازیکنان خوبی را شامل می شود. ما نباید کیفیت موجود در بازیکنان فعلی را فراموش کنیم. اما بدون شک ما می خواهیم بازیکنان جدیدی را نیز به این ترکیب اضافه کنیم. من کاملا مطمئن هستم که این کار را قبل از تمام شدن مهلت نقل و انتقالات خواهیم کرد.

منچستریونایتد در سالهای گذشته نیز بعضاً خرید های مهم خود را در روزهای پایانی نقل و انتقالات انجام داده است. همانگونه که خرید وین رونی از اورتون و فن پرسی از آرسنال در آخرین روزهای نقل و انتقالات صورت گرفت. اکنون حدود یک ماه دیگر از مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

۰ Comments