جایگزین مسیر

مویس : هال ، حریف سر سختی خواهد بود

by | دی , ۳ , ۱۳۹۲

دیوید مویس ، سرمربی منچستر یونایتد با اشاره به اینکه شیاطین سرخ در خارج از خانه بازی سختی با هال سیتی در پیش رو دارند ، امیدوار است شاگردانش بتوانند دو پیروزی متوالی خارج از خانه در برابر هال سیتی و نوریچ کسب کنند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – تیم فوتبال هال سیتی اولین حریف منچستر یونایتد در سال جدید میلادی خواهد بود و به نظر می رسد شاگردان استیو بروس ( مدافع سابق منچستر یونایتد ) در خانه ی خود یک حریف سر سخت برای منچستر یونایتد خواهند بود.

.

تیم فوتبال هال سیتی در هشت بازی این فصل خود در لیگ برتر تنها 3 گل دریافت کرده اند که این آمار فوق العاده یعنی تیم هال سیتی دارای سومین خط دفاع برتر اروپا در خانه می باشد.

مویس در رابطه با بازی روز پنجشنبه ی تیمش در برابر هال سیتی گفت :

.

” استیو بروس کار های بسیار خوبی در هال سیتی انجام داده است.”

.

” او دوباره آنها را بازگردانده است ( هم به لیگ برتر و هم به روز های خوب) . اگر چه به نظر می رسید که آنها یک تیم سقوط کرده بودند و در مسیر درستی حرکت نمی کردند ولی بروس یک کار فوق العاده با به حرکت در آوردن تیم هال سیتی انجام داده است.”

.

” آنها چند بازیکن خوب دارند و  حریف سر سختی برای شکست دادن خواهند بود. آنها نیم فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند.”

.

” من مطمئن هستم که شاگردان استیو اساس دفاعی خوبی دارند و گل زدن به آنها دشوار است . پس این چیزی است که شما باید در اینجا انتظار آن را داشته باشید و امیدوار باشید که بتوانید به هر نحوی موفق به ثمر رساندن گل هایی شوید که شما را برنده ی بازی میکند. این واقعا بازی سختی خواهد بود.”

.

منچستر یونایتد در مسابقات خارج از خانه در این فصل از لیگ برتر موفق به کسب 4 برد ، 2 تساوی و 2 شکست شده است و مویس علاقه مند است که شاگردانش با کسب پیروزی در برابر هال سیتی و نوریچ ، رکورد خود را ارتقا ببخشند. او اضافه کرد :

.

” بازی های خارج از خانه همیشه بسیار سخت تر از بازی های خانگی هستند و ما باید مطمئن شویم که وقتی در خانه ی حریف به میدان می رویم کار خود را به درستی انجام می دهیم.”

.

” ما این فصل تقریبا عملکرد خوبی در خارج از خانه داشتیم پس ما تلاش خواهیم کرد که این روند را حفظ کنیم.”

.

“ما تلاش خواهیم کرد و عملکرد خوب خارج از خانه ی خودمان را ادامه می دهیم و امیدواریم که بتوانیم امتیازات خوبی نیز کسب کنیم.”

۰ Comments