جایگزین مسیر

مویس ولبک را مورد ستایش خود قرار داد

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندنی ولبک که در بازی مقابل استون ویلا دو گل خوب و تاثیر گذار را برای یونایتد به ثمر رساند مویس را خوشحال کرد و مویس گفت از فرم خوب او بسیار خوشحالم او برای باشگاه بسیار زحمت می کشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولبک در این فصل برای دومین بازی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شده است یکی در برابر استون ویلا که 3-0 به سود یونایتد به اتمام رسید و بازی دیگر در برابر سوانزی که در آن بازی نیز ولبک 2 گل از 4 گل یونایتد را به ثمر رساند.

این بازیکن انگلیسی و جوان یونایتد 5گل برای یونایتد به ثمر رسانده است و مویس می گوید این ستاره  23 ساله انگلیسی می تواند یکی از بازیکنان اصلی و تاثیر گذار یونایتد در بازی های آینده باشد.

رئیس گفت:او بازیکن با استعداد و خوبی می باشد او برای من مهم است و من تلاش می کنم او را در بهترین فرم نگه دارم و به بازیکن اصلی تیم بدل شود.

همیشه درباره گل نزدن زیاد او سوال می شود چرا او به انداره کافی گل نمی زند اما من می گویم مصدومیتی که او دچار شد باعث شده بود که عملکردش نیز به همین اندازه صدمه ببیند.

ما دنی را دوست داریم او هرروز خوب تمرین می کند او واقعا خوب است او یکی از بازیکنان آکادمی است و برای باشگاه بسیار مهم می باشد.

در مطلبی دیگر دفاع منسچتر یونایتد در این بازی بسیار خوب عمل کرد و توانستیم 2 بازی پشت سر هم را بدون گل خورده پشت سر بگذاریم.

دیوید مویس در پست مهاجم تغییراتی را اعمال کرده است مویس می گوید هیچ تردیدی نیست که چرا از 4 مهاجم خود استفاده بکنم هر 4 نقر آن ها بسیار برای تیم مهم هستند برای دفاع از عنوان قهرمانی.

من فکر نمی کنم در این بازی که در ویلا پارک انجام شد مشکل دفاعی داشتیم من فکر می کنم در دفاع بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارم.

ما دو بازیکن مسن داریم ولی بقیه دفاع خوب هستند بازیکنان مسن نیز در این فصل نسبتا خوب کار کرده اند اگر در دفاع دچار آسیبی شویم بازیکنان خوبی را برای جانشینی در اختیار داریم.

دفاع بخشی از فوتبال است و باید شما مطمئن شوید که در آن پست مشکلی نداشته باشید ما در تیم دفاع های خوبی در اختیار داریم و می خواهیم 2 دفاع ثابت برای بازی ها داشته باشیم آنها به ما شانس پیروز را می دهند اگر در بازی بهترین نمایش را از خود به جا بگذارند.

۰ Comments