جایگزین مسیر

مویس : یونایتد باید قرارداد جدیدی به فن پرسی پیشنهاد دهد

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

بعد از اینکه فن پرسی شایعات در مورد ناراضی بودنش در الدترافورد را رد کرد ,  مویس انتظار دارد که باشگاه قرارداد جدیدی را به فن پرسی پیشنهاد دهد.

فن پرسی که گزارش شده بود از کار کردن زیر نظر مویس سر خورده شده است و راضی نیست , به سایت رسمی باشگاه در روز پنج شنبه گفت : او خوشحال خواهد شد که بتواند بعد از سال 2016 هم در یونایتد بماند. با این حال دیوید مویس سر مربی منچستر یونایتد در جریان کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر جمعه گفت : او انتظار دارد که باشگاه تمدید قرارداد این مهاجم سی ساله را مد نظر داشته باشد.

سر مربی یونایتد گفت :

” این خوب است که فن پرسی از بودن در اینجا خوشحال می باشد. او از بودن در اینجا خرسند است و ما هم برای او خوشحال هستیم.

” او دو سال از قراردادش باقی مانده است و من مطمئنم که باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با او است. “

“من به شما می گفتم که او در تیم میماند اما شما می خواستید چیزی متفاوت بگویید و بنویسید.”

“اینکه شما باور نکنید آنچه من می گویم را مسئله سختی است. من نمی دانم این حرف ها از کجا آمده است – من تنها امروز صبح این صحبت ها را شنیدم.”

“من همیشه گفته ام که ما دو مهاجم عالی داریم, وین و رابین. هر دو این بازیکنان توانایی رقم زدن بازی های به سود ما را دارند. هر دو آنها بازیکنان کلیدی بین المللی هستند و این دو بازیکن از آن نوع بازیکن ها هستند که هر تیمی در جهان می خواهد که آنها را در تیم خود داشته باشد.”

“من از اینکه هر دو آنها را در تیمم دارم خوشحال هستم و مهمتر از همه, از اینکه هر دو این بازیکنان می خواهند بازیکن منچستریونایتد باشند, خوشحال هستم.”

فن پرسی در هفته های اخیر به شدت با باشگاه هایی مثل یوونتوس و بارسلونا و همین طور باشگاه سابقش آرسنال لینک شده بود و این باشگاه ها خواهان امضای قراردار با این بازیکن بودند. ولی صحبت های اخیر فن پرسی و دیوید مویس نشان می دهد که همه چیز در باشگاه بین این بازیکن و سر مربی خوب پیش می رود و بطور یقین فن پرسی فصل بعد را هم در یونایتد خواهد ماند.

علیرغم اینکه گفته می شد فن پرسی ناراضی است ولی با این حال او تا به این جای فصل در 20 بازی ای که برای یونایتد به میدان رفته است , 14 گل به ثمر رسانده است. مویس امیدوار است که این مهاجم بتواند به بهترین فرم خود در بازی حساس روز  یکشنبه مقابل لیورپول دست یابد.

۰ Comments