جایگزین مسیر

مک کارتی خواهان انتقال به منچستریونایتد

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش رسانه های انگلیسی که اسکای اسپورت هم آن را اعلام کرد منچستریونایتد برای جذب هافبک 23 ساله ی اورتون ابراز علاقه کرده است و خود این بازیکن نیز از انتقال به اولدترافورد استقبال خواهد کرد.

باشگاه اورتون نیز با تمدید قرار داد بارکلی برای فروش مک کارتی ابراز تمایل کرده است و در صورت پیشنهاد یونایتد خرید این بازیکن محتمل می باشد.

به گزارش اکسپرس این بازیکن با توجه به حضور مویس در یونایتد برای تابستان در نظر گرفته شده بود اما هم اکنون با اخراج مویس هم او به نظر می آید از گزینه های ون خال می باشد.دیگر مشتریان او تاتنهام و آرسنال و منچستر سیتی می باشد.

بازیکن ایرلندی اورتون در دو سال اخیر نمایش های خوبی داشته است و برخلاف لینی پست اصلی اش میانه ی زمین است و می تواند بر خلاف مروان فلینی خرید خوبی برای شیاطین سرخ باشد.

اکسپرس مدعی شد یونایتد مذاکرات را با 13 میلیون پوند آغاز خواهد کرد و در صدد است با مبلغی کمتر از 20 میلیون پوند و یا نهایت 20 میلیون مک کارتی را به خدمت بگیرد.البته قیمت این بازیکن به دیگر مشتریان او نیز بستگی دارد.

ون خال تاکنون شاو و هررا را به خدمت گرفته است و ویدال نیز در آستانه ی قرارداد بستن با یونایتد است و با این وجود باز هم ون خال در صدد جذف هافبک دیگری است و شاید هم او مک کارتی را گزینه ی جایگزینی ویدال قرار داده است.

 

۰ Comments