جایگزین مسیر

میرالاس: بازی در جام جهانی برای یانوزای زود است

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

کوین میرالاس معتقد است, بازی در جام جهانی پیش رو برای عدنان یانوزای زود است. ستاره جوان منچستریونایتد, چندی قبل بالاخره تیم ملی که قصد دارد برای آن بازی کند را انتخاب کرد. او از میان کشورهای مختلف, در نهایت بلژیک را انتخاب کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مربی تیم ملی بلژیک مارک ویلموتزس آشکار ساخت که یانورای قصد دارد در سطح ملی برای بلژیک به میدان برود. او می توانست برای کشورهای صربستان, آلبانی, کوزوو و ترکیه نیز بازی کند, اما در نهایت بلزیک را انتخاب کرد.

مدیر برنامه های این بازیکن 19 ساله پیش از این اذعان کرده بود که هیچ تضمینی درباره انتخاب او برای جام جهانی پیش رو وجود ندارد.

هم اکنون ستاره بلژیکی اورتون, میرالاس با استقبال از تصمیم عدنان برای بازی کردن در بلژیک, احساس می کند که او احتمالا در یورو 2016 برای بلژیک بازی کند.

میرالاس در مصاحبه خود با تلویزیون بلژیک گفت:

این اتفاق خوبی برای بلژیک است, زیرا او بازیکن بسیار خوبی است.

اکنون همانطور که افراد زیادی می گویند, او شاید شایستگی لازم برای اینکه با ما به برزیل بیاید, را نداشته باشد, زیرا او بازیکنان را نمی شناسد و بازی های زیادی در ماه های اخیر برای منچستریونایتد انجام نداده است.

در پست او بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند و رقابت برای او بسیار سخت خواهد بود. او هنوز باید به باشگاهش نشان دهد که گزینه اول برای پست خود در تیم محسوب می شود. برای او بهتر است که در یورو 2016 بازی کند.

۰ Comments