جایگزین مسیر

میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد آماده رقابت برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلستان

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-میسون گرینوود پس از اولین حضورش در تیم ملی انگلستان می گوید برای حضور در ترکیب اصلی به دنبال یک چالش بزرگ می باشد.

این بازیکن ۱۸ ساله پس از سپری کردن یک فصل فوق العاده در باشگاه منچستر یونایتد و به ثمر رساندن ۱۷ گل در تمام رقابت ها در لیست گرت ساوت گیت برای حضور در بازی های تیم ملی قرار گرفت.

گرینوود گفت:

این رویایی است که در لیست تیم ملی انگلستان حضور دارم این رویای هر بازیکن جوانی می باشد.این خاص و افتخارآمیز است که انتخاب شده ام.گروهی خوبی از بچه ها حضور دارند و من فقط خوشحالم که در اینجا حضور دارم.این خوب است که همه برای حضور در ترکیب تلاش می کنند, این تمرینات را بهتر می کند.در حال حاضر استعداد های زیادی از انگلیس در لیگ برتر و خارج از لیگ حضور دارند و همانطور که در زمین می بینید بازیکنان جوان قادر به انجام کارهای زیادی هستند.این بسیار خوب است که بازیکنان می آیند و برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می کنند.احساس می کنم برای رقابت با هرکسی آماده ام.مانند لیگ من با چهره ای خندان به آنجا می روم و تنها فوتبال بازی می کنم.

همچنین گرینوود مورد ستایش آلن شیرر و وین رونی نیز قرار گرفته است و توسط این مهاجم افسانه ای انگلستان بهترین تمام کننده منچستر یونایتد لقب گرفته است و این باعث خوشحالی این مهاجم جوان است.

گرینوود گفت:

واضح است که شنیدن این حرف ها زیباست اما این بستگی به تمرکز بر روی کارتان دارد و حرف خود را در زمین ثابت کنید.شنیدن چنین حرف هایی از اسطوره باشگاه منچستر یونایتد وین رونی شگفت انگیز است.من در کودکی بازی های او را می دیدم و اکنون که این صحبت ها را به میان می آورد باعث می شود لبخند بر روی لب های من بنشیند.

همچنین زمانی که سوال شد که چه چیزی از فصل گذشته آموخته است , گرینوود گفت:

برای اینکه سعی کنید همیشه در یک سطح حضور داشته باشید نباید اجازه دهید چیزی به شما آسیبی وارد کند.شما همیشه باید تمرکز داشته باشید و آماده بازی کردن شوید.به محض اینکه تمرکز خود را از دست بدهید هر اتفاقی خواهد افتاد.شما همیشه باید متمرکز باشید و آماده فرصت هایی که برای شما اتفاق خواهد افتاد.

۰ Comments