جایگزین مسیر

نامه ریو فردیناند در فیسبوک برای رونالدو

by | دی , ۲۶ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از انتخاب کریس رونالدو در شب دوشنبه به عنوان برنده توپ طلا ، ریو فردیناند هم تیمی سابق وی نامه ای عاطفی را در فیسبوک برای رونالدو منتشر کرد.

“کریستیانو رونالدو ، چه می توانم بگویم….

موفقیت های باور نکردنی ، بهت افتخار می کنم برادر.کریستیانو اثبات کرد که مهم نیست در نوجوانی چقدر استعداد داشته باشید ، شما با سخت کوشی هم می توانید به موفقیت برسید.

اولین خاطره ی من از کریستیانو مربوط به دیدار پیش فصل مقابل اسپورتینگ لیسبون استبعد از بازی بازیکن ها راجب وی صجبت می کردند ، تلاش می کردم تا کارلوس کیروش و الکس فرگوسن را برای خرید او متقاعد کنم. هرگز تا آنروز چنین عملکر فوق العاده ای از یک نوجوان ندیده بودم ، او همه ما را شگفت زده کرد ؛ تنها چند روز بعد ، او یکی از بازیکن های یونایتد بود.

زمانی که اولین بار رُنی(رونالدو) را در کارینگتون ملاقات کردم ، او به عنوان یک پسر بچه واقعا مستعد به میان ما آمد و با تلاشو سخت کوشی به آنچه که می خواست رسید.هزاران ساعت از دیدار ما در زمین تمرینی می گذرد و او به یک نمونه کامل تبدیل شده است.

من واقعا هنوز هم متحیر هستم از عزم و اراده او برای خوب کار کردن و جز بهترین ها بودن ، نه تنها رونالدو ،همچنین مسی. جای خوشحالی دارد که این فشار ها هفته به هفته ادامه دارد ؛ سوال من این است که آنها بدون هم دیگر چند گل دیگر به ثمر می رسانند و یا چه رکورد هایی را در این راه جا به جا می کنند؟

ما خوشبخت هستیم که در دورانی هستیم که مسی و رونالدو هر دو با هم بازی می کنند اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود.

زنده باد رونالدو.”

۰ Comments