جایگزین مسیر

نانی:مویز مرا متقاعد به ماندن در یونایتد کرد

by | شهریور , ۱۸ , ۱۳۹۲

ستاره منچستریونایتد, نانی آشکار ساخت که سرمربی جدید یونایتد, دیوید مویز او را متقاعد به ماندن در الدترافورد کرده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گفته می شد نانی در تابستان امسال تیم را ترک خواهد کرد و حتی برخی نیز معتقد بودند او سال آینده پس از اتمام قراردادش با یونایتد این باشگاه را ترک خواهد کرد.

با وجود این اخبار, این بازیکن پرتغالی به شایعات درباره آینده خودش پایان داد و هفته گذشته قراردادی 5 ساله با باشگاه امضا کرد.

نانی اعتراف می کند که پیشنهادهایی را که برای خرید او داده شده بود, رد کرده است تا با باشگاه قرارداد جدیدی امضا کند و مویز در گرفتن این تصمیم نقش بزرگی برعهده داشته است زیرا به او قول داده است که این بازیکن آینده بلند مدتی در یونایتد دارد.

نانی به دیلی میرور گفت: من از قرارداد جدیدم با منچستریونایتد بسیار راضی هستم. این تابستان آسان نگذشت اما پس از فکر کردن فراوان در این باره و صحبت با دیوید مویز, من باور کردم که این تصمیم,  بهترین راه حل است.

” من احساس می کنم که می توانم کمک های فراوانی به یونایتد انجام دهم. من پیشنهادهای مهم دیگری داشتم اما این پیشنهادها چالش کافی برای من ایجاد نکردند تا من یونایتد را ترک کنم.”

“مربی به من تضمین نداده است که بیشتر از هر بازیکن دیگری به من فرصت بازی در ترکیب اولیه تیم را بدهد. من می دانم که باید سخت تلاش کنم تا در ترکیب قرار بگیرم.”

“این هدف من در فصل جاری است”

۰ Comments