جایگزین مسیر

نانی به خاطر مصدومیت به یووه نرفت

by | بهمن , ۱۵ , ۱۳۹۲

روز آخر نقل و انتقالات زمستانی خبرهای زیادی درباره جدایی قرضی نانی از منچستریونایتد شنیده می شد اما در نهایت این وینگر باتجربه پرتغالی در یونایتد ماندنی شد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر طبق گزارشات رسیده نانی وینگر باتجربه منچستریونایتد در روز آخر نقل و انتقالات زمستانی در آستانه انتقال به یوونتوس بود اما تنها مصدومیت این بازیکن باعث شد تا بیانکونری ها از مذاکره بر سر جذب این بازیکن دست بکشند.

این تیم تورینی قصد داشت به طور قرضی نانی را تا آخرین ساعات نقل و انتقالات به یووه بیاورد اما با آگاهی از این مسئله که مصدومیت فعلی نانی هنوز ادامه خواهد داشت, باشگاه تورینی مجبور شد که دست از تلاش برای جذب این بازیکن بکشد, زیرا زمان کافی برای نهایی کردن تست های پزشکی وجود نداشت.

به نقل از مترو, بیانکونری ها نمی خواستند شانس خود را بر روی بازیکنی بگذارند که معلوم شده بود هنوز مصدومیتش ادامه خواهد داشت و این مصدومیت بدتر از آن چیزی است که انتظار می رود و احتمالا باعث خواهد شد تا 6 هفته دیگر نیز نتواند برای هیچ تیمی بازی کند, به همین دلیل آنها از مذاکره برای انتقال نانی خارج شدند.

نانی 27 ساله در روز آخر نقل  انتقالات با انتقال به میلان و اینتر نیز لینک شده بود اما علی رغم اینکه در فصل جاری تنها 8 بازی برای شیاین سرخ انجام داده است, همچنان در الدترافورد باقی ماند.

۰ Comments