جایگزین مسیر

نانی می خواهد ارزش های خود را ثابت کند

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لویز نانی, که به نظر می رسید در تابستان امسال منچستریونایتد را ترک خواهد گفت, مدعی شده است که قصد دارد برای جایگاهش در باشگاه بجنگد, همزمان با این مطلب نیز گزارش هایی رسیده است مبنی بر اینکه قهرمان لیگ برتر انگلیس چندین پیشنهاد برای این وینگر پرتغالی را رد کرده است.

در ادامه پنجره نقل و انتقالات به نظر می رسید که موناکو باشگاهی باشد که نانی ممکن بود با مبلغ 10 میلیون پوند به آنجا برود, انتقالی که باشگاه و خود بازیکن در هفته گذشته اعلام کردند, تمایلی به آن ندارند.

نانی پس از اینکه به نظر می رسد راه درهای خروج در باشگاه را درپیش گرفته است, اکنون با وجود داشتن 26 سال سن تمایل دارد که برای متعهد شدن درباره آینده خود در الدترافورد, قرارداد جدیدی امضا کند.

این وینگر پرتغالی پس از اینکه تور پیش فصل تیم در آسیا و استرالیا را به دلیل بازیابی سلامتی خود پس از عمل بینی ازدست داد, در دو بازی برابر کرو و بارنزلی توانست دو گل به ثمر برساند, اکنون بیشتر ار هر وقت دیگری آماده ملحق شدن دوباره به تیم می باشد.

“من امیدوارم که ما دوباره لیگ را ببریم و آرزوی شخصی خودم این است که بهترین عملکردم را نشان دهم و گل های بسیار زیادی به ثمر برسانم. همانطور که گفتم, من تنها باید در بهترین شرایط خود باشم و سپس همه چیز یکجا مهیا خواهد شد.”

در خبری که عصر دیروز در روزنامه گاردین به چاپ رسید, منچستریونایتد “چندین” پیشنهاد برای خرید لویز نانی را رد کرده است و اعلام کرده است که تنها بازیکنی که تمایل دارد بفروشد, به به می باشد.

۰ Comments