جایگزین مسیر

نانی می گوید امضای قرارداد جدید با منچستر یونایتد بدترین لحظه ی زندگی او بوده است

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۵

نانی می گوید امضای قرارداد جدید با منچستر یونایتد بدترین لحظه ی زندگی او بوده است

پایگاه هواداران منچستر یونایتدلوئیز نانی بال سابق منچستر یونایتد اعلام کرده است که تمدید قرارداد ۵ ساله وی با این تیم بدترین لحظه ی زندگی او بوده است.

نانی در سال ۲۰۰۷ از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست و در حال حاضر در لالیگا و والنسیا توپ خواهد زد و اینکه او پس از بازنشستگی سرالکس فرگوسن و با روی کار آمدن دیوید مویس قراردادش را با منچستر یونایتد به مدت ۵ سال تمدید کرد.

نانی که یکی از بازیکن های پرتغال در قهرمانی این تیم در یورو ۲۰۱۶ به شمار می رود به گاردین گفته است:

این ( تمدید قرارداد ) می توانست بهترین لحظه زندگی من باشد اما آن به بدترین لحظه ی من تبدیل شد.پس از اینکه شما قرارداد خود را تمدید می کنید فکر می کنید همه مردم از شما حمایت خواهند کرد و به شما کمک می کنند اما شما می بینید که اینگونه نیست و همه چیز برعکس می باشد.سپس استرس به سراغ شما می آید.یک شکست برای من بود و زمانی که اینگونه قضیه ای پیش آید البته که مصدومیت های زیادی نیز برای شما به وجود خواهد آمد.این یک لحظه بد برای من می باشد.این چیزی است که برای من یک شکست و نا امیدی به شمار می رود.

نانی در دوران حضورش در منچستر یونایتد به این تیم در چهار قهرمانی و کسب دو جام اتحادیه کمک کرد و یکی از بازیکنان تاثیر گذار سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ بود و در سال ۲۰۱۱ به انتخاب بازیکنان باشگاه بهترین بازیکن لقب گرفت.

لوییس ون گال پس از اینکه جانشین دیوید مویس شد ابراز تمایل کرد که نانی جز برنامه های او می باشد اما پس از اینکه این ستاره پرتغالی از جایگاه خود اطمینان نداشت به صورت قرضی در فصل ۲۰۱۴/۱۵ به اسپورتینگ لیسبون پیوست و در تابستان سال گذشته به صورت دائمی به فنرباغچه منتقل شد.

نانی گفت:

لوییس ون گال به من گفت اگر می خواهی بمانی باید برای موقعیت خود مبارزه کنی و عملکرد خوبی داشته باشی اما من گزینه اول او نبودم و حتی گزینه دوم او نیز به شمار نمی رفتم.من گفتم ” نه ” من چندین سال در اینجا حضور داشته ام و اینکه من برای باشگاه بسیار مهم بوده ام و فکر می کنم زمانی برای تصمیم گیری می باشد و اینکه می خواستم در ترکیب اصلی به میدان بروم.

۰ Comments