جایگزین مسیر

نانی کلید انتقال ویدال به یونایتد می تواند باشد

by | تیر , ۱۶ , ۱۳۹۳

این وینگر پرتغالی اخیرا در رادار باشگاه یوونتوس قرار گرفته است و خود نانی نیز پیش از این درباره احتمال جدایی اش از #منچستریونایتد صحبت هایی انجام داده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یوونتوس همچنان خواهان به خدمت گرفتن نانی است و پس از انتشار اخباری مبنی بر انتقال سانچز هدف یووه به آرسنال, این باشگاه تورینی بیش از پیش علاقه مند به این انتقال خواهد بود.

لوئیز فن خال یکی از طرفداران بازی آرتورو #ویدال هافبک 27 ساله شیلیایی است. این هافبک قدرتمند در جام جهانی برزیل نیز در ترکیب شیلی درخشیده است. اما منابع نزدیک به M.E.N. پی برده اند که یونایتد هنوز هیچ تماسی با مقامات باشگاه ایتالیایی برای انتقال این بازیکن برقرار نکرده است.

اخبار متفاوتی هم اکنون درباره ویدال در انگلستان و ایتالیا منتشر می شود. اسکای ایتالیا خبر از این می دهد که یونایتد هیچ تماسی برای خرید ویدال با یووه برقرار نکرده است, اما جیانلوکا دی مارتزیو مدعی شده است که پیش مذاکراتی بر سر این انتقال صورت گرفته است اما مذاکرات جدی هنوز آغاز نشده است.

باشگاه یوونتوس پیش از این اعلام کرده است که قصد ندارد ویدال را بفروش برساند اما یونایتد همچنان به تلاش خود ادامه می دهد.

در روزهای اخیر خبرگزاری های انگلیسی ارقام متفاوتی برای انتقال ویدال 27 ساله مطرح کرده اند. برخی منابع از 40 میلیون یورو و برخی دیگر از 60  میلیون یورو صحبت به میان می آورند.

در شرایطی که هیچ رقمی تایید یا تکذیب نشده است, آنچه که بدیهی است علاقه یونایتد برای خرید ویدال می باشد. شنیدن این خبر که یووه قصد فروش ویدال را ندارد شاید برای طرفداران فوتبال در این روزها خبر عجیبی نباشد. هیچ تیمی دوست ندارد بهترین بازیکنان خود را بفروش برساند, اما یک پیشنهاد خود همه چیز را عوض می کند.

ویدال به احتمال زیاد قصد ندارد از یووه جدا شود اما اینکه او تا چه اندازه عاشق یووه است, تنها نقطه امید یونایتد برای خرید ویدال در تابستان امسال محسوب می شود. اکنون همه چیز به اد #وودوارد بستگی دارد.

۰ Comments