جایگزین مسیر

ناکامی روخو و و دی ماریا در بازی تدارکاتی آرژانتین

by | مهر , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-در بازی تدارکاتی روز شنبه بین تیم های آرژانتین و برزیل که در چین برگزار می شد دو بازیکن منچستر یونایتد مارکوس روخو و آنخل دی ماریا شاهد باخت تیم خود در برابر رقیب  یعنی برزیل بودند در این مسابقه دیگو تاردلی دو گل پیروزی بخش برزیل را به ثمر رساند.

در این دیدار هر دوی این بازیکن یعنی آنخل دی ماریا و روخو در ترکیب ابتدایی تاتا مارتینو  که در ورزشگاه المپیک چین برگزار می شد حضور داشتند و این مسابقه با حضور تماشاگران پر تعداد برگزار شد که موجب زیبایی این مسابقه نیز شده بود.

در این مسابقه در دقیقه 28 دیگو تاردلی مهاجم تیم اتلتیکو منیرو موفق شد اولین گل مسابقه و همچنین اولین گل ملی خود را به ثمر برساند و با حضور نیمار این بازیکن توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و ستاره تیمش لقب بگیرد.

لینول مسی می توانست در این مسابقه از روی نقطه پنالتی که توسط آنخل دی ماریا ساخته شده بود تبدیل به گل کند که این موقعیت که دالیانو با خطا روی دی ماریا انجام داده بود توسط مسی از دست رفت با این حال لیونل مسی ستاره بارسلونا با ضربه ضعیف خود باعث شد دروازه بان برزیل یعنی جفرسون این موقعیت را از تیم ملی آرژانتی بگیرد و مهار کند.

برزیل در نیمه دوم بازی را به خوبی شروع کرد و در یکی از صحنه های خطرناک بازیکن جلسی یعنی فیلپه لوییز موقیعت خطرناکی را روی دروازه آرژانتین به وجود آورد و قبل از رسیدن گل دوم با گلزنی تاردلی در دقیقه 64 اسکار نیز موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

در این بازی تیم ملی آرژانتین نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و کارلوس دونگا موبی جدید برزیل موفق شد در این مسابقه سومین برد متوالی خود را به دست بیاورد.

اکنون دی ماریا و روخو باید خود را آماده بازی تدارکاتی در برابر هنگ کنگ کنند و بعد از آن این دو بازیکن با سفر به منچستر و کمپ تمرینی  AoN با از سر گیری تمرنیات خود آماده حضور در بازی روز 20 اکتبر در برابر وست برومیچ خواهند شد.

۰ Comments