جایگزین مسیر

نبود فلینی چگونه می تواند یک نکته مثبت باشد

by | آذر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پاشگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-به نظر می رسد که در نبود هافبک بلژیکی یونایتدی ها ، اندر هررا جایگزین او در ترکیب ابتدایی شیاطین سرخ خواهد بود .

تیم لویی ون خال در ادامه فرم بسیار خوب خود در چند هفته اخیر امروز عصر به مصاف استون ویلا می روند و امیدوارند تا فرم خوب خود را با کسب هفتمین پیروزی متوالی ادامه دهند.

بعد از آن که ون خال به بازیکن بلژیکی خود حیاتی دوباره بخشید ، فلینی هم خود را ثابت کرد و بعد از به دست آوردن اولین فرصت خود برای حضور در ترکیب به مهره ای همیشگی برای یونایتدی ها تبدیل شد ، اما به نظر می رسد که این هافبک تنومند بازی امروز مقابل استون ویلا رو بخاطر مصدومیت از دست خواهد داد.

علی رغم غیبت فلینی ، نکته مثبتی که می تواند اتفاق بیفتد ، احتمال حضور هررا در ترکیب ابتدایی تیم است و باید منتظر ماند و دید که آیا ون خال به او این فرصت را می دهد یا خیر؟.

1289827-27789355-1600-900

ابن هافبک اسپانیایی که چند هفته ای هست جایگاه خود را در ترکیب از دست داده است  اما چیزی که به نظر میرسد خط هافبک یونایتدی ها آن را مدت طولانی تر است که از دست داده طراوت و قدرت بازی سازی خط میانی در چند سال گذشته بوده است .

هررا با شروع خوب خود در یونایتد نشان داد که چرا یونایتدی ها در دو پنجره نقل و انتقالات به دنبال او بودند و سر انجام مبلغ 28 ملیون پوند را برای او به تیم اتلیک بیلبائو پرداختند ، این هافبک 25 ساله به خوبی در زمین  با سایر بازیکنان یونایتد به خوبی ارتباط برقرار کرده و هماهنگ شده است و با بخشیدن یک نظم و ریتم خاص به بازی شیاطین سرخ موجب فراهم شدن موقعیت های گلزنی بیش تر و عملکرد بهتر تیم وسایر بازیکنان در فاز هجومی شده است.

شاید این روزها نتیجه برای تیم ون خال مهمترین چیز کسب نتایج خوب باشد ، اما چیزی که برای ون خال اهمیت بیشتری دارد عملکرد و بازی بهتر تیم است ، عملکردی مبنی بر تصاحب و در اختیار داشتن توپ و میدان ، سبکی که هررا می تواند در آن جایگاهی کلیدی داشته داشته باشد.

۰ Comments