جایگزین مسیر

نظر گری نویل درباره آنتونی مارسیال

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –گری نویل بعد از تماشای دو گل آنتونی مارسیال[منظور بعد از بازی با لیورپول است که ۹۰ دقیقه بازی کرده] در اولین شروعش در لیگ جزیره به روزنامه Super Sunday گفته است که تحت تاثیر آرامش او قرار گرفته است.

خرید تابستانی شیاطین در اولین حضورش در زمین مقابل لیورپول شروع به گل زنی و در بازی دیروز نیز با به ثمر رسادن ۲ گل در به پیروزی رسیدن تیمش کمک کرد.

کارشناس Sky sports گری نویل در استادیوم عملکرد او را ارزیابی کرد و این که وجود او چه چیزی به تیم اضافه خواهد کرد:

من تصور نمی کردم که او این طور با آرامش باشد.اگر به رکورد او در موناکو نگاه کنید، فکر کنم ۱۵ گل در ۷۰ بازی، اصلا به نظر نمی آید که او این سطح را از تمرکز و آرامش داشته باشد.

فشار زیادی بر روی او وجود داشت و او این را می داند. انتظارات زیاد و قیمت نجومی. او ۲۰ دقیقه مقابل لیورپول بازی کرد و دیدیم که شانس خود را چگونه امتحان کرد.

امروز[اولین گلش] اولین حضور او در درون محوطه جریمه بود.برای ۳۰ دقیقه از بازی او منفعل بود و در لحظه گل آن آرامش و حرفه ای بودن را نشان داد . آن لحظه حرف های زیادی در مورد او دارد.

شروع درخشانی برای او بود اما هنوز خیلی زود است که بگوییم او یکی از بازیکنان بزرگ و عالی خواهد شد چون هر چیزی احتمال دارد اتفاق بیفتد، اما مطمئنا بهترین شروعی است که می توانستد داشته باشد. او بسیار بر روی ما تاثیر گذشت.

بزرگترین انتقاد از یونایتد در این ۱۲ ماه بازی کردن در جلوی تیم ها و بازی محتاطانه بوده است.او، فکر کنم، بازی را سرعت ببخشد. ریسک می کند و این مسئولیتش است و در پشت تهدید به حساب می آید.

همچنین او قوی به نظر می آید. این چیزی نبود که در بازی های موناکو از او دیده باشیم.

درباره گل دوم، او قدرت و پیش بینی خوبی دارد.هیچ نتیجه دیگری از این صحنه نمی شود گرفت. او همیشه به نظر می آید که کنترل را در دست دارد و گل خواهد زد

گری نویل ادامه داد:

عملکرد خوبی برای او در اولین شروعش در لیگ جزیره بود.در دنیایی ایده آل از او نخواهید خواست که هر بازی به میدان برود. یک بازیکن ۱۹ ساله با ان قیمت؟ احتمالا می خواهید که تدریجا معرفی و رشد کند

مشکل در حال حاظر یونایتد از دست دادن چهار یا پنچ مهاجم مرکزی است و الآن آن ها یک یا دو مهاجم مرکزی دارند.

اگر او بتواند شرایطش را حفظ کند احتمالا ۹۵ درصد بازی ها را بازی می کند.با این دید، این ایده آل نیست اما در حال حاظر او بیشتر یک نیاز است.

منچستریونایتد همیشه در حمله سرعت داشته است ،در ضد حمله و حداقل با حضور او باز هم تهدید کننده خواهد بود.

مهاجم مرکزی در این زمان باید در موقعیتش قرار بگیرد. آن ها بازیکنان زیادی را برای کناره ها دارند پس باید کسی باشد که در آن پست قرار بگیرد.

او در این چند هفته ابتدایی نشان داده است که می تواند این کار را انجام دهد.گلزنی کار بزرگی است. او می تواند از اینکه از ۱۵ گل در ۷۰ بازی به یک بازی و دو گل برسد. سوای اینکه مهاجمان برتر امروز چگونه هستند. مانند سوارز و هنوز اسمی از رونالدو  و مسی نبرده ام.

سوارز در یک فصل در ۳۵ بازی ۲۵ گلبه ثمر رساند. آیا او می تواند به آن سطح برسد؟ بسیار مشکل خواهد بود

من هرگز فکر نمی کردم که او بتواند حتی به این سطح نزدیک شود اما او در این چند هفته نشان داده است که آرامش لازم را برای گل زدن دارد.

۰ Comments