جایگزین مسیر

نظر گری نویل درباره شانس قهرمانی چلسی و جایگاه یونایتد

by | آذر , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

گری نویل کارشناس شبکه اسکای معتقد است شانس چلسی برای قهرمانی از بقیه تیم ها بیشتر است و همچنین تاکید دارد که منچستر بین 4 تیم اول قرار خواهد گرفت.

بازیکن سابق یونایتد بر این باور است که چلسی با وجود شکست در برابر نیوکاسل هنوز امید اول قهرمانی است. شاگردان مورینیو اولین شکست خود را دیروز در برابر کلاغ ها در ورزشگاه سنت جیمز پارک تجربه کردند و منچستر سیتی نیز از این فرصت استفاده نمود و با شکست اورتون در اتحاد فاصله خود با صدر جدول به سه امتیاز رساند.

با این حال سرخیو آگوئرو ستاره این تیم در اوایل بازی مصدوم شد و مجبور به ترک زمین گردید.اکنون این بازیکن آرژانتینی دیدار برابر رم را از دست خواهد داد و خبرهایی به گوش می رسد که دوری او ممکن است بیشتر از این ها طول بکشد.

نویل معتقد است که مصدومیت آگوئرو شانس چلسی برای قهرمانی را بیشتر از سیتی خواهد کرد.او توئیتی به این مضمون را انتشار داد.

If Aguero’s injury is a bad one then this could be the weekend Chelsea won the league!

— Gary Neville (@GNev2) December 7, 2014

با این حال نویل معتقد است که یونایتد این فصل به مقام سوم خواهد رسید.شیاطین سرخ چهار بازی اخیر خود را با پیروزی به پایان رسانده اند و برای رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیز امید ها را زنده کرده اند اما گری نویل جور دیگری فکر می کند.

او در همین مورد تویئت دیگری نیز منتشر کرد :

“@07reddevilz: @GNev2 so u already ruled out MUFC closing the gap and taking the lead” I’m dreaming but I think 3rd is right this season.

— Gary Neville (@GNev2) December 7, 2014

منچستر یونایتد در دیدار بعدی خود روز دوشنبه در سنت مری به مصاف شاگردان رونالد کومان خواهند رفت.

نظر شما در مورد سخنان نویل چیست؟

۰ Comments