جایگزین مسیر

نقشه منچستر یونایتد برای رونالدو

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۱

طرفداری باشگاه فوتبال منچستریونایتد انگلستان که چندی است مدام با بازگشت رونالدو به این باشگاه مرتبط می‌شود، به نظر می‌رسد نقشه‌هایی در سر دارد.

کریستیانو رونالدو که فوتبال خود را از اسپورتینگ لیسبون شروع کرد، سپس در منچستریونایتد به یک فوق‌ستاره تبدیل شد و در تابستان ۲۰۰۹ این تیم را ترک کرد و راهی مادرید شد تا در رئال‌مادرید به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد.

ولی اوضاع برای رونالدو و تیم مملو از ستاره رئال خوب پیش نرفت و آن‌ها در طول پروژه عظیم خود ملقب به پرز ۲، در طی ۳ سال و نیم تنها ۳ جام کسب کردند که در مقیاس با تیم بی‌ستاره منچستریونایتد که در تابستان ۲۰۰۹ ستاره‌هایش به حراج گذاشته شد، این تعداد جام یک عدد کمتر است.

اینک رونالدو بنا بر دلایلی، قصد ترک رئال و بازگشت به خانه خود یعنی الدترافورد را دارد و این را نیز پرز چندی پیش تایید کرد.

مسلما برای بازپس‌گیری رونالدویی که با ساق‌های خود برای رئال مادرید همواره امتیاز کسب کرده، نیاز به مبلغ یا پیشنهادی گزاف و چشم‌گیر است.

از این رو منچستریونایتد قصد دارد تا در گام اول، چیچاریتو به‌علاوه ۶۰ میلیون یورو پول نقد را روانه مادرید کند و در صورت شکست نانی را نیز به پیشنهاد اضافه کند که با توجه به بحران اقتصادی در کشور اسپانیا رد شدن این پیشنهاد بسیار دور از انتظار است.

گفتنی است، اگر این انتقال حداقل با تنها ۶۰ میلیون پول نقد صورت بگیرد، رونالدو تبدیل به بازیکنی می‌شود که باشگاه‌ها بیشترین پول را برای انتقال‌هایش صرف کرده‌اند.

با تشکر از : Nevi.M

۰ Comments