جایگزین مسیر

نقشه مویز برای خط هافبک یونایتد؛ کروس در کنار فرناندو

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

اگر اتفاقات به شکل دیگری برای دیوید مویز رقم می خورد, شیاطین سرخ احتمالا برای خرید تونی کروس و فرناندو در تابستان امسال اقدام می کردند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اگر دیوید #مویز بر سر کار باقی می ماند, تونی #کروس و #فرناندو زوج خط هافبک یونایتد را در فصل آینده شکل می دادند.

از ماه ژانویه گذشته شیاطین سرخ بارها با انتقال کروس به یونایتد لینک می شدند و این شایعات زمانی که کروس از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ امتناع کرد, بیشتر شد.

تنها یکسال از مدت زمان قرارداد کنونی کروس با بایرن باقی مانده است, اما اکنون به نظر می رسد او در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد.

با این وجود بخش ورزشی سایت M.E.N به این مسئله پی برده است که کروس احتمالا در صورت باقی ماندن دیوید مویز در یونایتد فصل آینده در الدترافورد بازی می کرد.

اما لوئیز #فن_خال جاشین دیوید مویز, علی رغم اینکه در بایرن سابقه کار کردن با کروس را داشت, اما علاقه ای برای جذب کروس در یونایتد نداشت و به جای این هافبک آلمانی آندر هررا را به خدمت گرفت.

اگرچه کروس مدعی شده است که هنوز درباره آینده اش تصمیم نگرفته است اما خبرهای حاکی از مطلب است که مقصد کروس رئال مادرید خواهد بود.

همچنین به نظر می رسد کروس تنها گزینه مویز برای خط هافبک نبوده است.

به گزارش دیلی تلگراف, خرید جدید منچسترسیتی فرناندو نیز یکی از هدف های مویز بوده است و این مربی اسکاتلندی قصد داشته است از فرناندو به عنوان زوج هافبک آلمانی در میانه میدان استفاده کند.

همچنین گفته می شود که مویز به دلیل مبلغ بالایی که باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای فروش ویلیام #کاروالهو درخواست کرده بود, توجه خود را بر روی فرناندو معطوف کرده بود.

[highlight]نظر شما چیست؟ شما کدام زوج خط هافبک را مناسب یونایتد می دانید؟ فرناندو-کروس یا ویدال-هررا؟[/highlight]

۰ Comments