جایگزین مسیر

نمانیا ماتیچ:برای مواجهه با سویای خشن کاملا آماده هستیم

by | اسفند , ۱ , ۱۳۹۶

نمانیا ماتیچ:برای مواجهه با سویای خشن کاملا آماده هستیم

پایگاه هواداران منچستریونایتد – نمانیا ماتیچ به خوبی از بازی سختی که شیاطین سرخ پیش روی دارند آگاه است اما مطمئن است تیمش میتواند نتیجه ی خوبی از این بازی کسب کند.

ماتیچ اعلام کرد منچستریونایتد انتظار دارد تیم اسپانیایی یک بازی “خشن” از خود به نمایش بگذارد اما به هواداران اطمینان داد که از سد آنها خواهند گذشت:

آنها بخصوص در خانه تیم بسیار خوبی هستند زیرا هوادارانی دارند که ۹۰ دقیقه تشویقشان میکنند.ما انتظار داریم که از دقایق ابتدایی بازی خشن ظاهر شوند اما در عین حال به وظایف خودمان کاملا آگاهی داریم و میدانیم دارای چه کیفیتی هستیم.بنابراین خود را برای این بازی محیا کرده ایم.

ما از بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خرسند هستیم.سویا تیم خوبیست و همه از اینکه در مقابل آنها بازی خواهیم کرد خوشحال هستند.ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم و میدانیم تیم بسیار خوبی هستند.بنابراین فکر میکنم هواداران چهارشنبه شب بازی بسیار خوبی را خواهند دید.

با وجود سختی کار،هافبک منچستریونایتد معتقد است شیاطین سرخ باید در بازی خارج از خانه گلزنی کنند تا در تئاتر رویاها کار ساده تری داشته باشند:

گلزنی در اولین بازی خارج از خانه و بسته نگه داشتن دروازه ی خودی بسیار مهم است.کار سختیست اما همه ی  تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پیروز مسابقه شویم.ما میدانیم چه کار باید بکنیم.

۰ Comments