جایگزین مسیر

نمانیا ماتیچ علیرغم سنش، شروعی درخشان در منچستر یونایتد رقم زد

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتداین بازیکن ۲۹ ساله، علیرغم اینکه در بازیهای پیش­ فصل چلسی شرکت نکرد، از ابتدا در ترکیب منچستر قرار گرفته است.

 

 

نمانیا ماتیچ اذعان می­ کند علیرغم عدم حضورش در تمرینات پیش ­فصل چلسی از اینکه «بلافاصله در منچستر به بکار گرفته شده است»، شگفت زده نیست.

این بازیکن صربستانی که با انتقالی ۴۰ میلیون پوندی از چلسی به منچستر پیوست، مستقیما در خط هافبک میانی منچستر قرار گرفت و بخاطر اینکه حضورش در ترکیب، قابلیت خلاقیت بیشتری به پوگبا می ­دهد، بشدت تحسین شده است.

پوشش دفاعی او به یونایتد کمک کرده است که در سه بازی ابتدایی این فصل، کلین شیت کند. همچنین حضور او، بازیکن برتر باشگاه در سال گذشته، آندر هررا را از ترکیب ۱۱ نفره منچستر خارج کرده است، هرچند انتظار می­رود مقابل حریف­های قوی­تر این دو در کنار هم بازی کنند.

باتوجه به اینکه موریینو و مایتیچ سابقه همکاری داشته ­اند، مورینیو مصرانه ادعا کرد که ماتیچ کاملا مناسب منچستر یونایتد است، اما این بازیکن ۲۹ ساله اعتقاد دارد که در واقع سنش دلیل اصلی شروع خوبش در اولدترافورد است.

او گفت: «حالا دیگر یکی از بازیکنان باتجربه شده­ ام.»

«در سن ۲۹ سالگی عادیست که زمان زیادی نیاز نداشته باشم تا خودم را با شرایط جدید وفق بدهم. بسیار از بازیکنان (منچستر یونایتد) را از گذشته می­شناسم، چندین بار در مقابل آنها بازی کرده ام، پس می دانم منچستر چه تیمی است.»

«و البته تیم هم به من کمک کرد تا به سرعت خودم را با شرایط وفق دهم، از روز اولی که وارد رختکن شدم، آنها با من رفتار بسیار خوبی داشتند. بچه ها به من کمک کردند تا هرچه سریع تر با شرایط تیم منطبق شوم و البته در زمین بازی هم به یکدیگر کمک می کنیم. پس انطباق با شرایط مشکل خاصی نبود.»

۰ Comments