جایگزین مسیر

نمایش تک نفره ویلسون در شب قهرمانی شیاطین سرخ جوان

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

جیمز ویلسون در شبی که همه کاره میدان بود توانست 4 گل بزند تا منچستریونایتد با غلبه بر منچسترسیتی قهرمان سنیور کاپ شوند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد در تیمه اول نتوانستند نمایش قابل قبولی در برابر رقیب همشهری خود در فینال سنیور کاپ داشته باشند اما در دقایق پایانی نیمه اول جیمز ویلسون با یک حرکت انفرادی گل تماشایی زد تا شیاطین سرخ جوان قبل از پایان نیمه اول به بازی برگردند.

ویلسون توپ را در میانه خط میدان از آن خود کرد و با اعتماد به نفس بالا به سمت مدافعین سیتی حرکت کرد و با عبور از چند تکل توپ را با پای مخالفش به گوشه دروازه رقیب همشهری دوخت.

ویلسون این گل را با چنان مهارتی به ثمر رساند که به نظر گل آسانی برسد.

یونایتد در نیمه اول واقعا عملکرد ضعیفی داشت اما به لطف گل دقایق پایانی ویلسون با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

اما این پایان کار ویلسون در این بازی نبود و دقایق اندکی پس از آغاز نیمه دوم ویلسون با ضربه عالی دیگری برتری را به اردوی شیاطین سرخ جوان آورد.

در این لحظه بازی کاملا به سود یونایتد تغییر پیدا کرده بود و در این حین ویلسون این فرصت را یافت تا در این بازی حساس هت تریک کند. بن پیرسون پاس عمقی زیبایی به ویلسون داد تا او بار دیگر بدون اشتباه دروازه سیتی را باز کند.

و گل چهارم که زیباترین گل ویلسون در این بازی بود. او تماشایی ترین گل خودش در این دیدار را برای دقایق پایانی دیدار نگه داشته بود. بار دیگر پاس عمقی بازیکنان یونایتد ویلسون را در موقعیت خوبی قرار داد, اما این بار توپ ارسالی شیاطین سرخ پشت سر ویلسون افتاد ولی این مهاجم جوان انگلیسی به زیبایی توپ را جلوی پایش انداخت و با فرار به سمت دروازه به آسانی دروازه آبی پوشان سیتی را برای بار چهارم گشود.

4 گل برای یونایتد یا به عبارت دیگر 4 گل برای ویلسون تا شب فوق العاده این مهاجم جوان با قهرمانی شیاطین سرخ در سنیور کاپ به پایان برسد. او اکنون 28 گل در 31 دیدار برای شیاطین سرخ در هر رده سنی به ثمر رسانده است.

اکنون همه منتظر هستند تا ببینند آیا لوئیز فن خال فرصت حضور در ترکیب اصلی را به این مهاجم جوان خواهد داد یا نه, سال گذشته رایان گیگز فرصت حضور در ترکیب اصلی را به ویلسون داد تا او در اولین حضورش در ترکیب اصلی دو گل بزند.

۰ Comments