جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان در بازی دیشب

by | فروردین , ۲۱ , ۱۳۹۳

تیم منچستریونایتد در بازی برگشت از مرحله یک چهام نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بایرن مونیخ تن به شکست داد و بازیکنان ناکام این تیم، دیشب به انگلیس بازگشتند ؛ اگرچه نمایش خوب بعضی از بازیکنان، باعث خوشحالی و غرور طرفداران این تیم شده است.

در ادامه نمرات بازیکنان تیم یونایتد را در بازی دیشب مشاهده می کنید :

داوید دخئا (5) سنگربان اسپانیایی چیز زیادی برای انجام دادن نداشت و هر سه گل به گونه ای بود که هر دروازه بانی برای مبارزه با آن تلاش چندانی نخواهند کرد. گل اول توسط یک ضربه سر که به گوشه دروازه فرستاده شد و دو گل دیگر که از دستان او دور بود.
فیل جونز (7) در دفاع راست بی نظیر بود ، همچون بازی رفت. بازی کردن در مقابل یکی از بهترین وینگرهای جهان ، یعنی ریبری کار آسانی نیست ؛ اما جونز در طول بازی به خوبی او را کنترل کرد.
کریس اسمالینگ (6) در نبردهای هوایی مقابل ماندژوکیچ و مولر عالی بود و تقریبا در هیچ دقیقه ای به بازنده ها شبیه نبود. او و جونز می توانند آینده درخشانی برای دفاع یونایتد باشند.
نمانیا ویدیچ (5) کارهای معمول دفاعی برای یونایتد را انجام داد ، اما در بهترین فرمش نبود و در گل مولر بی تقصیر نبود.
پاتریس اورا (6) در نیمه اول فوق العاده کار کرد و حتی بهتر از آن، 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم ! اما متاسفانه مرد فرانسوی در گلهای بازیکنان بایرن مقصر بود. می توان گفت بعد از گل بسیار زیبایش در تمامی گلهای بازی نقش به سزایی داشت .
درن فلچر (6) نمایش بدی نداشت؛ چرا که مجبور بود از پس هافبک هایی چون کروس و گوتزه برآید اما هرگز درهم ریخته نشان نداد.
مایکل کریک (4) یکی از بدترین بازیهای او در پیراهن شیاطین سرخ ! توپ را بی هدف به گردش درمی آورد و این از هافبک ملی پوش انگلیسی بعید به نظر می رسید. در این بازی نتوانست حریف فشاری که بازیکنان بایرن به او می آوردند بشود و باید از نمایش خود متاسف باشد.
آنتونیو والنسیا (7) هرگز در سمت راست تسلیم نشد و تهدیدی همیشگی برای تمی حریف بود. دوندگی بسیار زیادی داشت اگرچه نتوانست چیز زیادی انجام دهد، اما با انگیزه زیادی جنگید و به طور قطع نمایش خوبش هواداران را خوشحال خواهد کرد.
شینجی کاگاوا (7) شاید بتوان او را یکی از بهترین بازیکنان یونایتد در بازی نام برد. تسلطش روی توپ بی نظیر بود و اگرچه منچستریونایتد چشم به ضد حمله داشت و او گاهی اوقات با این تاکتیک تطبیق نداشت، اما هافبک ژاپنی یونایتد هنگام تصاحب توپ عالی بود.
دنی ولبک (7) مهمترین تکه از پازل تاکتیک یونایتد در بازی دیشب ! برنامه ای که بر مبنای خراب کردن توپ های بایرنی ها و بعد از آن فرار در فضاهای خالی توسط او بود. مهاجم ملی پوش سه شیرها با نمایش خوبش می تواند خوشحال به خانه بازگردد.
وین رونی (5) به طور کلی درخشان نبود و اگرچه بازیکنان یونایتد سعی در کمک به او داشتند، مصدومیتش او را عقب نگه می داشت. در موقعیت های 50-50 برای تصاحب توپ ، کمی مضطرب به نظر میرسید که نشان از مصدومیت شدید پایش در سرتاسر بازی بود.
تعویضی ها :
عدنان یانوزای (5) 10 دقیقه وقت زیادی برای او نبود تا توانائیهایش را نمایش دهد.
خاویر هرناندز (5) هرگز توپ خوبی به او نرسید و تقریبا بعد از ورودش به زمین، یونایتد دوباره تسلیم شد.

۰ Comments