جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان منچستریونایتد در دیدار برابر لیورپول

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-

داوید دخیا: ۶/۱۰ : کم و بیش می توان گفت خیلی پس از بازگشت به ترکیب اصلی مجبور به واکنش نشد ولی از طرف هواداران استقبال گرمی دریافت کرد. یک لحظه در نیمه دوم اشتباه کرد ولی با یک واکنش خوب آن را جبران کرد. البته در مقابل شوت سرکش بنتکه شانسی نداشت.

متئو دارمیان: ۶/۱۰:  هم چنان به تاثیر گذاریش ادامه می دهد و در اکثر بازی دنی اینگز را مهار کرد و چند تکل پوششی خیلی خوب داشت.

کریس اسمالینگ: ۷/۱۰: اکثر مواقع به خوبی از پس بنتکه برآمد و این روند رشدش زیر نظر فن خال باید به عنوان یکی از موفقیتهای بزرگی این مرد هلندی در کارنامه اش ثبت شود.

دنی بلیند : ۸/۱۰: گل اول را با یک شوت فوق العاده به ثمر رساند تا به همه یادآوری کند فقط یک دفاع وسط نیست. در نیمه دوم هم چنین یک دفع خطر فوق العاده داشت.

لوک شاو : ۸/۱۰: یک نمایش عالی از این بازیکن جوان که به خوبی از عرض کم بازی در تیم لیورپول استفاده کرد. نمایش ثابتی دارد و به نظر کاملا با فصل گذشته فرق دارد. 

مایکل کریک: ۷/۱۰: مایکل کریک به خوبی میانه میدان را کنترل کرد و حتی چند حرکت رو به جلو هم داشت. البته اگر هندرسون و کوتینیو حضور داشتند بیشتر به چالش کشیده می شد.

باستین شواین اشتایگر: ۶.۵/۱۰: نگرانی های قبل از بازی در خصوص این که بازی کردن او و کریک به صورت هم زمان میتواند تداخل ایجاد کند به زودی برطرف شد و این یکی از بهترین نمایشهای او بود. تنها نگرانی این است که این زوج تمایل دارند از سرعت حملات بکاهند.

خوان ماتا: ۶.۵/۱۰: تاثیری بزرگ در گل داشت و به طور کلی خوب بود ولی این دردناک است که او به وضوح در پست ده بهتر بازی می کند. کی فرصت خواهد یافت این را نشان دهد؟

هررا: ۶.۵/۱۰: هنوز در پست ده خیلی موفق نشان نداده است و خیلی بازی شاخص خوبی نداشت. هرچند پنالتی ای برای تیم به ارمغان آورد و آن را گل کرد.

ممفیس دیپای: ۶/۱۰: در بین دو نیمه با اشلی یانگ تعویض شد. او چند لمس توپ هوشمندانه داشت ولی توسط یار مقابلش محو شد.

مروان فلایینی: ۷.۱۰: نقش او در تیم خیلی روشن بود و همان را تقریبا به خوبی انجام داد. در نبردهای هوایی برنده شد و به لاورن و اسکرتل اجازه استراحت نداد.

تعویض ها: 

اشلی یانگ:۷/۱۰: از وقتی وارد شد بسیار موثر بود. برای کلاین مشکلات زیادی ایجاد کرد.

آنتونی مارسیال:۷/۱۰: فرصت چندانی نداشت تا کار خاصی انجام دهد اما با سوپر گلش تمام امیدهای لیورپول برای بازگرداندن نتیجه را کشت. یک نشنانه بسیار بسیار امید دهنده از این که چیزهای زیادی برای نشان دادن دارد.

مورگان اشنایدرلین : ۶/۱۰: مثل مارسیال فرصت چندانی نداشت تا تاثیری بر بازی بگذارد ولی به یونایتد کمک کرد بازی را با موفقیت تمام کنند.

منبع نمره دهی : نمرات بازیکنان

 

۰ Comments