جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان : منچستریونایتد – چلسی | لیگ برتر

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازی دیشب شیاطین سرخ در خانه مقابل چلسی در حالی با نتیجه 0-0 به پایان رسید که مورینیو به نظر خوشحال از این نتیجه می آمد.در زیر نگاهی می اندازیم به نمرات بازیکنان در شب گذشته.

 

 داوید ده خیا(7) : آنچنان که باید مورد آزمایش قرار نگرفت اما در همان چند صحنه نیز نقطه ضعفی نشان نداد.این دروازه بان اسپانیایی به خوبی واکنش نشان داد و در چند صحنه از جمله شوت کیهیل دروازه تیم شیاطین را بسته نگه داشت ؛ یک کلین شیت خوب.

 

فیل جونز(6) : به مراتب جلو میکشید ، و این امکان را برای والنسیا فراهم میکرد تا پاسکاری زیادی داشته باشد.در کارهای دفاعی با والنسیا فوق العاده عمل کردند و در چند صحنه مانع از موقعیت سازی های ادن هازارد شد و همچنین مانع شد تا توپ های بلند پشت وی فرستاده شود.

 

ریو فردیناند(6) : مطمئن و آرام ، بهترین توصیف برای بازی شب گذشته وی است . ریو دیشب شب آرامی را جلوی شورله سپری کرد و برای مهار وی کار سختی بر عهده نداشت.مانع از عبور هرگونه مدافعی شد هرچند که در توپ های بلند پشت دفاع نوسان داشت.

نمانیا ویدیچ(7) : مانند بازی با سوانزی نمایش درخشان و مستحکمی داشت.در هوا مانند همیشه یکه تازی میکرد و به خوبی توپ را به خط هافبک تیم منتقل میکرد.به نظر میرسد ویدیچ در حال بازگشت به دوران اوج خود میباشد.

 

پاتریس اورا(7) : مانند پارسال یک شروع خوب در ابتدای فصل دارد ، او دیشب وظایف خود را به خوبی انجام داد.او دیشب در دفاع بسیار خوب بود و اجازه نفوذ مهاجمین را به جز یک مرتبه-که آن هم آفساید بود- نداد.در حمله هم مانند همیشه عالی بود و به خوبی به هم تیمی های خود کمک میکرد.

 

مایکل کریک(7) : بار دیگر نمایش موثری داشت ، به خوبی توپ را در اختیار داشت و بازی سازی میکرد.در کارهای دفاعی هم به خوبی بازیکنان چلسی را ناکام میگذاشت او دیشب به شیاطین کمک کرد تا در جنگ هافبک ها پیروز شوند.

 

تام کلورلی(8) : بازیکنی که با بعضی انتقادات ناعادلانه مواجه میشود ؛ یک نمایش پویا و داینامیک عالی از وی در بازی شب گذشته مشاهده کردیم.حفظ توپ بالایی داشت و بیشترین پاس را در میان بازیکنان (77 پاس یا میانگین دقت 91% )  داشت. او همچنین در چند صحنه به خوبی موقعیت هایی حریف را تخریب میکرد.

 

آنتونیو والنسیا (7) : یکی از بهترین نمایش های وی در سال گذشته به ویژه در کارهای دفاعی ، در کارهای تاکتیکی با فیل جونز نیز بسیار موفق بود. به نظر میرسد هنوز هم اعتماد به نفس سابق خود را بازپس نگرفته است. اما چشمه هایی از بازی های خوب خود را نشان داد.

 

دنی ولبک(6) : تلاش زیادی کرد و چندین بار سعی کرد از سمت چپ فشار های زیادی بر چلسی وارد کند. دنی دیشب یک موقعیت گل زنی خیلی خوب را از دست داد.

 

وین رونی(8) MOM : بهترین بازیکن شیاطین در شب گذشته ؛ 90 دقیقه در بالاترین سطح فوتبال بازی کرد. حرکات رو به جلوی خوب ، پخش توپ ها عالی و کمک در کارهای دفاعی او در میانه میدان فوق العاده بود.به نظر با استقبال گرم هواداران مواجه شود او جز خطرناک ترین مهاجمان شیاطین است.

 

رابین ون پرسی (6) : نمایش همیشگی خود را نتوانست ارائه کند ، یک موقعیت از وی را در 12 متری دروازه مسدود کردند. تلاش زیادی کرد ولی توسط چلسی به خوبی کنترل شد.

 

تعویضی ها :

اشلی یانگ(6) :  تهاجمی تر از والنسیا بود. در 24 دقیقه ای که بازی کرد چندین سانتر روی دروازه چلسی فرستاد که مدافعان چلسی به خوبی عمل کردند.البته او تازه از مصدومیت رهایی یافته.

 

رایان گیگز(5) : جایگزین دنی ولبک شد .و در 15 دقیقه ای که در زمین بود نسبتا آرام بود.

۰ Comments