جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان : منچستریونایتد 4-0 کویینز پارک رنجرز

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از بازی خوب و زیبای شیاطین سرخ نگاهی می اندازیم به نظر استوارت متیسون در مورد کیفیت بازیکنان.

ده خیا 7

یک لحظه برای دفع توپ بیرون آمد و ناموفق بود ، شرم آور بود در آن صحنه بهترین موقعیت نصیب کویینز پارک شد ؛ اما در یک صحنه دیگر زمانی که 3-0 پیش بودن در موقعیتی خطر ناک شوت دنی کرانچار را به خوبی با پا دفع کرد.

رافائل 7

بحث اصلی اینجا بود که این دفاع برزیلی می تواند با اندیشه های فن خال هماهنگ شود یا فقط در این باشگاه حقوق دریافت خواهد کرد ، در ترکیب 3-5-2 استفاده از وی ریسک است اما با استفاده از 4 مدافع عملکرد خوبی دارد و در حمله فوق العاده خطرناک است.

ایوانز 7

نمایش وی در بازی ام کی دونز و برنلی را ببینید ، بسیار بد؛ به ناچار در آن ترکیب بازی میکرد ؛ اما این بازیکن ایرلندی کیفیت های بازی خود را در ترکیب 4 دفاعه به خوبی نشان داد.

روخو 7

لوییز فن خال گفته بود که 14 میلیون برای این بازیکن پرداخت کرده است تا وی را در سمت چپ خط دفاعی (سه دفاعه) و یا وینگ بک چپ استفاده کند اما در اولین بازی وی در دفاع چپ مورد آزمایش قرار گرفت.

اما این بازیکن 24 ساله همان حرکات پاتریس اورا را داشت ، برای هر موقعیت رو به جلویی آماده بود. این یک حرکت هوشمندانه از فن خال بود که دیماریا را در سمت چپ بازی داد تا دو چهره جدید آرژانتینی به خوبی با هم هماهنگ شوند.

بلکت 7

فن خال تا کنون از دفاع عریض 3 نفره استفاده کرده بود و بلکت به خوبی در پستش بازی کرده بود؛ در بازی با کویینز پارک رنجرز وی در دفاع مرکزی به بازی گرفته شد هرچند هری ردنپ مهاجم خطرناکی نداشت تا او را تهدید کند اما بازی با آرامشی از خود نشان داد.

دیماریا 9

عملکرد وی در مقابل برنلی بد نبود اما بازی فوق العاده وی در مقابل آلمان طرفداران شیاطین را به وجد آورد.بازی که وی انجام داد نشان داد که واقعا وی ارزش 60 میلیون پوند و شکستن رکورد نقل و انتقالات بریتانیا را داشت؛ زمانی که صاحب توپ می شد هواداران از صندلی های خود بلند می شدند؛ گل هررا نیز نوعی تاثیر پذیر از حرکت وی بود ؛ شاید همه در مورد ضربه آزاد وی صحبت کنند اما همیشه در این صحنه ها شانس وجود دارد.

هررا 8

به همراه دالی بلایند در جلوی مدافعان به عنوان هافبک به بازی گرفته شدند ، او این شانس را داشت تا کیفیت خود در هافبک باکس تو باکس را نشان دهد. او در بازی با سوانسی زمانی که به عنوان هافبک هولدینگ بازی گرفته شد همچین عملکردی نشان نداد. او در مقابل کویینز پارک رنجرز آزادی حرکتی بیشتر داشت و میتوانست رو به جلو حرکت کند و موقعیت گل بسازد. اما او توانست با پاس گل رونی اولین گل خود برای یونایتد را به ثمر برساند.

بلایند 7

آن همه ستاره در منطقه جلویی زمین توسط این مرد هلندی حمایت می شد ؛ این بازیکن 24 ساله توانست عملکرد خود در آژاکس را تکرار کند. با تصمیم فن خال این بازیکن رو به عقب باز می گشت و جانی اوانز و تایر بلکت کمک می کرد. به این روش وی حملات حریف را تخریب می کرد و دوباره تیم منچستریونایتد را رو به جلو حرکت می داد. هر لحظه سوال پیش می آمد که وی می تواند با سرعت لیگ برتر هم خوانی داشته باشد اما وی هرگز اشتباه نکرد.

ماتا 8

او می تواند پشت سر رونی و رابین فن پرسی بازی کند؟ یا قربانی انقلاب 155 میلیون پوندی فن خال می شود؟

این سوال ها مانند طنابی دور گردن وی حلق آویز شده بود اما وی به آن ها پاسخ داد. بله او می تواند هم زمان با دو بازیکن نام برده مورد استفاده قرار گرفته شود و یک بازیکن از پیش بازنده نیست. همچنین به گل های یونایتد اضافه کرد با پاس زیبای دیماریا.

رونی 8

تمرکز زیادی بر روی ستاره های جدید بود اما یک روز ویژه نیز برای رونی بود. به سه بازی ابتدایی نگاه کنید تعجب خواهید کرد او زیادی در نقش کاپیتان غرق شده بود اما این بازی تفاوت داشت ، به خوبی بازی کرد و یک گل نیز برای شیاطین به ثمر رساند.

فن پرسی 7

یکی از پسران قدیمی که می خواهد عملکرد خوب خود را تکرار کند ، او بازیکنی مانند فالکائو نیست که به اطراف برود و توپ گیری کند ، اما شما نمی توانید وی را نادیده بگیرید ، اگر پاس والی دقیقه 65 دیماریا را گل می کرد یک روز خوب برای خودش رقم میزد اما یک گام رو به جلو برداشت.

تعویضی ها :

فالکائو(ماتا 67) 6

یک شاس گل زنی را از دستت داد اما خوب بود.

والنسیا (رافائل 67) 6

بهترین عملکرد این مرد اکوادوری نبود.

یانوزای (دیماریا 82) 6

بازی پر جنبو جوش و سر زنده ای ارائه کرد.

۰ Comments