جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان یونایتد در دیدار با زسکا مسکو

by | آبان , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد موفق شد با تک گل وین رونی در دقیقه ۷۹ زسکا را شکست دهد و به صدر جدول گروه B صعود کند. اکنون میخواهیم نگاهی داشته باشیم به عملکرد شب گذشته بازیکنان یونایتد در تئاتر رویاها.

(نمرات زیر میانگین نمرات داده شده به بازیکنان از سوی هواداران در سایت منچستر اونینگ نیوز است و توضیحات هم از همین سایت گرفته شده است.)

نمرات از ۱۰ میباشد:

دخیا (۷.۶) : دروازه بان اسپانیایی در دقایق پایانی بازی کمی طعم چیزی که دروازه بان حریف در طول بازی تجربه میکرد را چشید ! به جز آن مهار دیر هنگام کار خاص دیگری برای انجام دادن نداشت.

یانگ (۷.۵) : بعنوان یک نیروی تهاجمی و مدافع ارجح فن خال، او وظایف خود را در پست دفاع راست بسیار خوب انجام داد.

JS75859895

اسمالینگ (۸.۲) : بازیکنان تیم روسی چندان در خط حمله خطرساز نبودند ولی هرگاه که لازم شد اسمالینگ توپ ربایی و نبردهای هوایی موفقی از خود نشان میداد. ممانعت از ورود توپ به درون دروازه در اواخر بازی مهمترین عملکرد او در این بازی بود.

بلیند (۷) : همچون مدافع کناری خود یعنی اسمالینگ او هم در دفاع مستحکم بود و هنگام توپهای ارسالی به حمله اضافه میشد که تاثیرگذار هم بود.

روخو (۷.۵) : دو موقعیت گلزنی فوق العاده درون محوطه جریمه حریف داشت و باید آنها را تبدیل به گل میکرد که نتوانست. ولی هنگام اورلپ ها بسیار خطرناک ظاهر میشد.

شواین اشتایگر (۷.۲) : یکی از بهترین عملکردهایش را از خود نشان داد. بسیار صاحب توپ بود و رو به جلو بازی میکرد.

کریک (۶.۵) : با توجه به نقش شواین اشتایگر در مالکیت توپ او بیشتر نقش پوشش دهنده را داشت و نتوانست تعداد زیادی از پاسهای کُشنده اش را در این بازی ارسال کند.

JS75860169

لینگارد (۷.۵) : سرعت بالای او باعث شد تا یونایتد حداقل بتواند ضربات آزاد زیادی در این بازی بدست آورد. او بازیکنی ست که میل دارد به دل دفاع حریف بزند.

ماتا (۶.۴) : نسبت به چند بازی ضعیف گذشته اش در این بازی پیشرفت داشت و هنگام تعویضش سزاوار تشویق از سوی تماشاگران بود.

مارسیال (۶.۶) : موقعیت های زیادی نداشت تا بتواند زهر خود را بر دروازه حریف بریزد و نشان دهد که باید همیشه مهاجم اصلی تیم باشد ولی با این وجود باز هم خطرساز بود.

Wayne-Rooney-v-CSKA

رونی (۶.۸) : کاپیتان که تحت فشار انتقادات شدیدی است از این بازی سربلند بیرون آمد زیرا هرگز تسلیم نشد و شبی که میتوانست برای او بسیار تلخ به پایان برسد تبدیل به یک شب شکوهمند شد.

تعویض ها:

فلینی {دقیقه ۶۶ جای مارسیال} (۵.۴) : کمی تاثیرگذار بود.

ممفیس {دقیقه ۷۴ جای ماتا} (۴.۷) : چیزی از خود نشان نداد.

هررا {دقیقه ۸۹ جای شواین اشتایگر} (۵.۳) : زمان زیادی نداشت.

Ψ

۰ Comments