جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان یونایتد در دیدار با سوانسی

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ پس از سه کلین شیت پیاپی در لیگ برتر بالاخره دروازه شان در استادیوم لیبرتی برابر سوانسی باز شد و اولین باخت خود در این فصل را نیز تجربه کردند. اکنون نگاهی داریم به عملکرد بازیکنان در این بازی.

(نمرات زیر میانگین نمرات داده شده به بازیکنان از سوی هواداران در سایت منچستر اونینگ نیوز است و توضیحات هم از همین سایت گرفته شده است.)

نمرات از ۱۰ میباشد :

رومرو (۳.۸) : کار زیادی برای انجام دادن نداشت اما در یکی از مهمترین صحنه های بازی که لازم بود برابر ضربه ی گومیس واکنش نشان دهد بسیار بد ظاهر شد تا گومیس گل پیروزی سوانسی را بثمر برساند.

دارمیان (۶.۴) : بخوبی جلوی تهدیدات سرعتی وین روتلج را گرفت اما نتوانست در حملات زیاد تاثیرگذار باشد.

اسمالینگ (۶) : در نیمه اول کاملا مسلط نشان داد و کارش را بخوبی انجام داد ولی نتوانست روی هیچ کدام از گلهای سوانسی عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

JS70998655

بلیند (۵.۲) : همچون اسمالینگ او هم ۴۵ دقیقه ابتدایی خوبی داشت ولی زمانیکه سوانسی خطرساز شد او نتوانست در خط دفاع نمره قبولی کسب کند.

شاو (۶.۹) : در اکثر دقایق بازی بسیار مثبت و تاثیرگذار ظاهر شد ولی جای تعجب دارد که چرا هر دو گل سوانسی از سمت او به ثمر رسید.

اشنایدرلین (۵.۴) : این بازیکن فرانسوی نتوانست به تنهایی از پس خط هافبک سوانسی بر بیاید و همواره به کمک شواین اشتایگر نیاز داشت.

JS70996523

شواین اشتایگر (۶) : در یک ساعت ابتدایی بازی کاملا تاثیرگذار بود ولی زمانیکه سوانسی به گل رسید از آن پس کنترل اوضاع از دستش خارج شد.

ماتا (۶.۱) : چند تلاش خوب در نیمه اول داشت و توانست تک گل شیاطین سرخ را نیز به ثمر برساند اما این بازیکن اسپانیایی هم نتوانست آنطور که باید تاثیرگذار ظاهر شود.

JS71000736

هررا (۵.۶) : عملکردش در این بازی بیشتر شبیه به عملکردش در نیمه اول بازی با بروخه بود کاملا سردر گم ظاهر شد و برخلاف بازی در بلژیک در این بازی هرگز نتوانست خود را پیدا کند.

ممفیس (۴.۷) : شروع خوبی داشت و به نظر میرسید سوانسی را دچار دردسر خواهد کرد اما رفته رفته بازیش کمرنگ شد.

JS70996520

رونی (۳.۳) : پس از اینکه بروخه را با گلهایش درهم کوبید به نظر میرسید به فرم خوبی در لیگ برتر هم دست یافته باشد ولی برابر سوانسی کاملا نا امیدکننده ظاهر شد.

JS70998238

تعـویض ها:

یانگ { دقیقه ۶۹ جای ماتا} (۵.۹) : آنچه از دستش بر میامد را انجام داد.

کریک {دقیقه ۶۹ جای اشنایدرلین} (۵.۳) : عملکرد خوبی داشت.

فلینی {دقیقه ۷۶ جای هررا} (۵.۲) : دیر به بازی وارد شد و ناتوان بود.

۰ Comments