جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان یونایتد در دیدار با نیوکاسل

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ با وجود خلق موقعیت های بی شمار نتوانستند از سد نیوکاسل عبور کنند و به یک تساوی بدون گل رضایت دادند. اکنون نگاهی داریم به عملکرد بازیکنان در این بازی.

(نمرات زیر میانگین نمرات داده شده به بازیکنان از سوی هواداران در سایت منچستر اونینگ نیوز است و توضیحات هم از همین سایت گرفته شده است.)

نمرات از ۱۰ میباشد:

رومرو (۶) : دروازه بان آرژانتینی چندان از سوی نیوکاسلی ها تهدید نشد به جز یک صحنه که توپ به تیرک برخورد کرد. بعد از ظهر راحتی برای او بود.

دارمیان (۷.۱) : شاهد یک عملکرد خوب دیگر از مدافع راست ایتالیایی یونایتد بودیم. البته در فاز هجومی مانند بازی های قبلی تهدید کننده ظاهر نشد و این نکته ی منفی او در این دیدار بود.

اسمالینگ (۸) : بارها در طول بازی با میتروویچ درگیر بود ولی همواره بر او تسلط کامل داشت. اسمالینگ حتی میتوانست در دقایق آخر با ضربه ی سرش گل برتری را هم برای یونایتد به ثمر برساند. او همچنان به پیشرفتش در این فصل ادامه میدهد.

JS70498619

بلیند (۷.۱) : این بازیکن هلندی دارد ثابت میکند که توانایی تبدیل شدن به یک مدافع کامل را دارد. او نبردهای بزرگتری در پیش دارد ولی امروز بخوبی بر نقشش کنترل داشت.

شاو (۷.۷) : دفاع چپ تیم ملی انگلیس باز هم بازی موثری از خود نشان داد. هیچ خطری از جناح تحت نظر او متوجه یونایتد نشد. بار دیگر با قدرت و جنگنده ظاهر شد.

ماتا (۶.۷) : بارها صاحب توپ شد ولی هرگز پاسی نداد که با آن یونایتد بتواند کار نیوکاسل را تمام کند. ماتا در این بازی هم در نقش شماره ۱۰ حضور پیدا نکرد.

اشنایدرلین (۶.۷) : باز هم ثابت کرد که موتور محرک یونایتد در زمین اوست اشنایدرلین تمام نقاط زمین را بخوبی پوشش میداد. البته یونایتد کمی به خلاقیت بیشتری از جانب او نیاز دارد.

JS70497768

شواین اشتایگر (۶.۱) : این بازیکن آلمانی نسبت به بازیهای قبل نظم و ثبات بیشتری در ترکیب یونایتد داشت اما نتوانست هیچ پاس کشنده ای را فراهم کند.

دپای (۵.۶) : برای بازیکنی که بروخه را به تنهایی به زانو در آورده بود این نمایش بسیار مایوس کننده بود.

یانوزای (۵.۵) : در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی که یونایتد حاکم توپ و میدان بود عدنان خیلی خوب بود اما رفته رفته کیفیت بازی او پایین آمد.

رونی (۴.۶) : این هم یکی دیگر از بازیهایی خواهد بود که کاپیتان یونایتد دلش نمیخواهد به عقب برگردد و آنرا به یاد بیاورد. اگر گل دقیقه ۴ او مردود اعلام نمیشد شاید شرایط فرق میکرد.

JS70495939

تعـویض ها:

کریک {دقیقه ۵۸ جای شواین اشتایگر} (۶.۵) : بهتر از شواینی بود.

چیچاریتو {دقیقه ۶۷ جای یانوزای} (۵.۹) : یک موقعیت تک به تک داشت اما آنرا از دست داد.

والنسیا {دقیقه ۷۷ جای دارمیان} (۵.۲) : تاثیر خاصی در بازی نداشت

۰ Comments