جایگزین مسیر

نوستالژی روز:ماکدای جادویی

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۴

شاید یکی از خاطره انگیز بازی ها برای هر طرفدار منچستریونایتد بازی روز 5 April  سال 2009 باشد.

ماکدا در آن روز قهرمان منچستریونایتد بود به مناسبت بازی روز شنبه منچستریونایتد مقابل استون ویلا به شرح وقایع این بازی می پردازیم.

در ابتدای بازی کارو روی کرنر اشلی یانگ می توانست که دروازه ی منچستر یونایتد را باز کند که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه توسط درن فلچر دور می شود.

دقایقی بعد اورا سعی می کند با پاسی در عمق نانی را صاحب توپ کند که با اشتباه میلنر که پاسی به عقب به فرایدل می دهد و منچستر یونایتد ضربه ای آزاد درون محوطه به دست آورد که رونالدو پس از پاس دادن گیگز به او توپ را وارد دروازه ی استون ویلا قرار می دهد.

بعد از گل رونالدو استون ویلا جلو می کشد و روی خطای فلچر بر روی پتروف صاحب ضربه ای آزاد در موقعیتی خطرناک می شود که اشلی یانگ این ضربه را به سمت دروازه ی منچستر یونایتد زد که به خوبی توسط ون در سار دفع شد.

دقایقی بعد روی حرکت خوب گرت بری و سانتر او استون ویلا توسط کرو به گل رسید.

تنها چند دقیقه بعد از زدن گل تساوی پتروف روی اشتباه رونالدو صاحب توپ شد و توپ را در میانه ی میدان به جان کارو سپرد که کرو در یک ارسال بی نقض توپ را به ون در هور رساند و او استون ویلا را 2-1 پیش انداخت.

بعد از خوردن گل دوم فرگوسن دست به تعویض زد و ماکدا را به جای نانی به بازی آورد.

یونایتد بعد از خوردن گل دوم جلو کشید و طولی نکشید که رونالدو روی حرکت خوب از کریک و گیگز گل مساوی را به ثمر برساند.

مدتی نگذشت که ولبک فرصت داشت که روی پاس عالی از رونالدو دروازه ی فرایدل را برای بار سوم باز کند اما فرایدل مانع این جوان انگلیسی شد.

داور چهارم وقت ا

ضافه ی این دیدار را پنج دقیقه اعلام کرد.

در دقیقه های آخر بازی گری نویل توپ را به ماکدا سپرد اما مدافع استون وبلا توپ او را زد توپ به رایان گیگز رسید و او دوباره توپ را به ماکدا ی جوان سپپرد ولی این بار ماکدا که از هت ریک چهار روز قبل خود در تیم زیر 17 ساله ها مقابل نیوکسل اعتماد به نفس بالایی به دست آورده بود با یک سر توپ زیبا مدافع پیش روی خود را محو کرد و با یک بغل پای بی نقض دروازه ی فرایدل را  باز کرد تا منچستر یونایتد پیروز این بازی خاطره انگیز باشد.

به امید پیروزی در روز شنبه.

 

۰ Comments