جایگزین مسیر

نویل: به مویز زمان کافی و پول بسیاری خواهند داد

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

گری نویل در مصاحبه خود با تاک اسپورت مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد زمان زیادی به دیوید مویز خواهد داد و همچنین پول بسیار زیادی نیز در اختیار او خواهد گذاشت تا کارها را درست کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مربی اسکاتلندی منچستریونایتد شرایط خوبی را در رقابت های داخلی پشت سر نمی گذارد و اکنون 11 امتیاز با تیم چهارم جدول لیورپول فاصله دارد.

اما با این شرایط گری نویل می گوید هیچ یک از این مسائل اهمیتی ندارد زیرا شیاطین سرخ با دیگر باشگاه ها تفاوت دارند و به مویز همه امکانات را که برای موفقیت نیاز است, خواهند داد, همانطور که قرارداد جدید وین رونی این مسئله را نشان می دهد.

گری نویل به برنامه  Matchday Live گفت:

منچستریونایتد بسیار باشگاه متفاوتی است و به دیوید مویز زمان کافی که شایستگی آن را دارد, داده خواهد شد تا به مسائل رسیدگی کند. همیشه به همین شکل بوده است.

آنچه که به طور معمول می بینیم این است که سرمربی مرد شکست خورده ای است و بیشترین انتقادات از او می شود. باشگاه بسیار بزرگ است و کاری که باید انجام شود نیز بزرگ می باشد اما باشگاه با تمدید قرارداد وین رونی و خرید خوان ماتا و ماروان فلاینی از او حمایت می کند.

اکنون با خرید ماتا و تمدید قرارداد رونی, این مدافع سابق انگلستان می گوید هواداران یونایتد انتظار خریدهای بیشتری در تابستان پیش رو دارند, عالی رغم اینکه نویل باور ندارد آنها در رتبه چهارم جدول لیگ را به اتمام برسانند.

صحبت ها درباره این مسئله است که سرمایه گذاری جدی تری بر روی ترکیب تیم در تابستان انجام خواهد شد.

چند هفته قبل اد وودوارد خطاب به سهام داران باشگاه سخنرانی داشته است و گفته که پول بسیار زیادی در باشگاه وجود دارد برای اینکه خرج شود و به تیم منچستریونایتد کمک کند تا در بهتر کردن تیم صرف شود و برای بازیکنانی که هم اکنون در تیم حضور دارند خرج شود.

۰ Comments