جایگزین مسیر

نویل : یونایتد باید باز هم خرید کند

by | بهمن , ۱۱ , ۱۳۹۲

گری نویل می گوید که نمی تواند هیچ یک از باشگاه های بالا نشین لیگ برتر ( به همراه منچستر یونایتد) را خارج از فعالیت های روز آخر نقل و انتقالات تصور کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – با اینکه تنها چند روز از انتقال خوان ماتا به الدترافورد می گذرد ، گری نویل معتقد است منچستر یونایتد برای اینکه امید خودش برای دفاع از عنوان قهرمانی را افزایش دهد ، باید ترکیب خود را قوی تر سازد.

.

تیم فوتبال چلسی به نظر می رسد به جذب کورت زوما ، بازیکن تیم فوتبال سنت اتین، بسیار نزدیک شده است در حالی که منچستر سیتی نیز با دو بازیکن باشگاه پورتو یعنی مانگالا و فرناندو لینک شده است و گری نویل معتقد است که سران منچستر یونایتد در پشت صحنه نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند تا ترکیب خود را قدرتمند تر سازند.

.

“من فکر می کنم که منچستر یونایتد به خرید های بیشتری نیاز دارد. حال اینکه موفق به جذب بازیکنان بشود یا نشود یک مسئله ی دیگر است.”

.

“در تابستان وقتی پیشنهادی از جانب منچستر یونایتد برای جذب بازیکنی ارائه می شد ، آن موضوع تقریبا عمومی می شد و همه از آن اگاه می شدند پس من می خواهم بگویم که الان و در این لحظه به نظر می رسد که آنها به دنبال بازیکن خاصی نیستند وگرنه ما از آن مطلع می شدیم.”

.

“در این لحظه شاید آنها (منچستر یونایتد) فکر کنند که نمی توانند بازیکنانی را که دوست دارند جذب کنند ولی ما نمی توانیم احتمالات را نادیده بگیریم و همه چیز را تمام شده بدانیم.”

.

.

“خریدن ماتا یک پیشرفت عالی بود. من روز سه شنبه در ورزشگاه بودم (در برابر کاردیف) و فکر می کنم که بازگشت ون پرسی ، مخصوصا در اوایل بازی، بزرگترین کمک به منچستر یونایتد بود. رونی نیز به بازی آمد و ماتا نیز چند حرکت زیبا انجام داد ولی شما باید این را به یاد داشته باشید که آنها (مثلا ون پرسی) مطمئنا در بهترین مرحله ی آمادگی به سر نمی برند.”

.

” ماتا خوب بازی کرد و چند سانتر و پاس بلند خوب ارسال کرد و کاملا مشخص بود که او کنترل خوبی روی توپ دارد. منچستر یونایتد طی چند ماه گذشته بیش از هر چیزی از کمبود خلاقیت در فاز تهاجمی رنج می برد پس ماتا چیزی به آنها اضافه خواهد کرد.”

.

” آنها به چنین شخصی نیاز داشتند تا موجب پیشرفت باشگاه شود چرا که بازی تیم کمی بی تنوع شده بود و سطح اعتماد به نفس و اعتقاد آنها کاهش یافته بود.”

۰ Comments