جایگزین مسیر

نکات نشست خبری پیش بازی فرگوسن

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نکات نشست خبری پیش بازی فرگوسن از ستون امروز در کلوژ سایت باشگاه

دوشنبه

19:22 سرالکس همچنین اعتراف کرد که از شینجی کاگاوا “بسیار راضی” است. “او فوق العاده بوده. او یک حرفه ای فوق العاده است. به خوبی فضا ها را پیدا می کند و برای تیم من دو گل نیز زده است. و حتی می توانست دو گل دیگر نیز زده باشد! او یک تهدید جدی از نظر گلزنی محسوب می شود. خو  گرفتن با فوتبال انگلیس آسان نیست ولی ذره ذره او دارد به این مهم دست پیدا می کند.”

19:21 رئیس همچین تأکید کرد که مایکل سیلوستره “تنها مشغول تمرین با تیم” است. سرالکس انتظار دارد که مایکل در ماه دسامبر برود و در هند بازی کند. (مترجم: کلک دسامبر که دو ماه دیگه ست!! یعنی می خوای تا مدافعهای تیم بیان نگهش داری دیگه!! :D)

19:19 در مورد اندرسون: این قسمت کامل توسط رامین عزیز ترجمه شده است.

19:16 انتظار سرالکس از تیم کلوژ چیست؟ “آنها تیمی هستند که با تعداد نفرات بسیار زیاد در پشت توپ خیلی سریع در دفاع می روند. نقطه قوت اصلی آنها ضد حملات است. همانگونه که در برابر تیم براگا هم نشان دادند. در فوتبال امروز اروپا تاکتیک ضد حمله خیلی حایز اهمیت شده است.”

19:14 یک خبرنگار رومانیایی از رئیس پرسید که آیا هیچ یک از بازیکنان تیم کلوژ چشم او را گرفته است؟ و هافبک برزیلی، رافائل باستوس مرد خوش شانسی بود که سرالکس در جواب گفت.

19:13 این فصل نکات مثبتی هم داشته است، من جمله تعداد متعد افراد مختلفی که برای یونایتد گلزنی کرده اند: “من از گستردگی گلها راضی هستم. البته برای من مهم نیست چه کسی گلزنی می کند مادامی که گل میزنیم. ولی این عالی است که میبینم افراد بسیار متعددی در تیم گلزنی می کنند.”

19:10 سرالکس می گوید که امیدوار است که یونایتد روی بازیهای خوب پس از کریسمس برای کورس قهرمانی لیگ حساب باز نکرده باشد: “وقتی شما به 12 سال گذشته نگاه می کنید، فرم معمول ما این بوده که آهسته آغاز کرده ایم و در نیمۀ دوم فصل اوج گرفته ایم. ولی وقتی چلسی دو قهرمانی لیگ را کسب کرد، ما شیوۀ تمرینات پیش فصل خود را تغییر دادیم. و بنا را گذاشتیم بر خوب و سریع آغاز کردن فصل. تا اینجای فصل اوضاع مطابق نقشه های ما (و سریع شروع کردن فصل) پیش نرفت ولی امیدواریم که این (باخت به تاتنهام) آخرین این ناکامیها بوده باشد.”

19:08 جانی اونز هم در نشست است. وی در مورد برد کلوژ برابر رومانی می گوید: “شما نمی تونید در لیگ قهرمانان به خارج خانه بروید و تنها از روی شانس برنده بازی باشید. کلوژ دو گل به ثمر رساند و یک کلین شیت نیز ثبت کرد. واضحه که آنها تیم خوبی هستند.”

19:07 سرالکس در مورد باخت 3-2 برابر تاتنهام: ” باید نگران این شیوه ای که ما گل دریافت می کنیم بود. ما همان ابتدا خودمان را از کورس رقابت خارج کردیم. فکر نمی کنم که در نیمۀ اول ما هیچ تکل موفقی اجرا کرده باشیم. از این نظر ما یک سری کار برای انجام دادن داریم.”

19:05 فرگوسن در توضیح اینکه چرا این بار برخلاف همیشه به جای تمرین در ورزشگاه حریف، در کارینگتون تمرین کرده اند می گوید: “ما این تصمیم را گرفتیم چون معمولا وقتی در خانۀ حریفان خارجی تمرین می کنید، چون همه تماشایتان می کنند نمی توانید تمامی تاکتیکها را مرور کنید. تمرین امروز صبح در کارینگتون به ما اجازه داد تا با همان نفراتی که می خواهیم در  بازی به کار بگیریم تاکتیکها را مرور کنیم.”

19:05 مایکل کریک بیمار است: “او به دلیل بیماری ویروسی بستری است.” ریان گیگز نیز “کمی ویروسی شده و احساس بدی دارد”. اسکولز نیز از لیست تیم خط خورده چون “امروز صبح خیلی حال خوبی نداشت.” “او روز شنبه خیلی خوب بازی کرد و در این سن 37 سالگی، من انتظار ندارم که به فاصلۀ سه روز بتواند دوباره بازی کند.”

19:03 باور رئیس این است که جانی اونز و ریو فردیناند با بازی بیشتر در کنار هم، بهتر خواهند شد: “در مقطع انتهایی اوکتبر در فصل گذشته، جایی که جانی و ریو در کنار هم بازی کردند، عملکرد ما بهتر و بهتر شد. نظر همه همین خواهد بود که وقتی شما یک یار ثابت و هماهنگ در خط دفاع کنار خود داشته باشید، درک متقابل بهتری به تدریج از هم پیدا می کنید. امیدوارم که این اتفاق در چند هفتۀ باقی مانده روی بدهد.”

19:00 سرالکس فرگوسن تأکید میکند که یونایتد کاملا به حریف فردا شب خودش، کلوژ احترام میگذارد. “ما عملکرد آنها در بازی قبلی برابر براگا را دیده ایم همچنین در چند سال اخیر آنها دوبار تیم بازل را شکست داده اند. و بازل تیمی است که ما را حذف کرده است، پس ما باید کاملا به این حریف رومانیایی احترام بگذرایم. این رویدادها به شما میگوید که آنها تیم خوبی هستند.

18:58 ما امیدواریم که سرالکس دلیل عدم حضور امثال کریک، اسکولز، گیگز و والنسیا را در این سفر برای ما شرح دهد. همچنین تفکرات او در مورد بازی فردا شب را جویا خواهیم شد. همچنین امیدواریم اخبار خوبی در مورد مصدومیتهای تیم بشنویم.

عکس از تمرین کارینگتون:

یک تصویر از ماکتی که نشان میدهد تیم کلوژ نیز مانند تیم ما پیشینه ش با راه آهن و قطار گره خورده است:

ویترین افتخارات غنی تیم کلوژ:

۰ Comments